תיאור הבעיה:
בן 32, מתגור בבאר שבע כל חיי.
לפני מספר ימים, עוד כשהחל שבוע הספר,פניתי לחנות שבמרכז ביג בבאר שבע, על מנת לברר מחיר של ספר מסויים.
נאמר לי המחיר של הספר, והבהרתי שאינני מעוניין לקנות ספר במתנה, כלומר של אחד פלוס אחד, אלא ספר בודד אחד. בשעתו נאמר לי שהמחיר של הספר הינו 70 שקלים וארבעים אגורות.
בחרתי שלא לקנות, והלכתי לברר את מחיר הספר בשבוע הספר בעירי.
חזרתי לחנות היום, 22 ליוני, לאחר מספר ימים שבהם לא הייתי באותה חנות, ורציתי לקנות את הספר.
לפני ששילמתי עליו, שאלתי שוב את המוכרים לגבי העלות של הספר, ונאמר לי שהספר עולה 84 שקלים וארבעים אגורות.
הסברתי ואמרתי, שהמוכר אמר לי שהעלות היא 70.40 והמוכר (לא אותו אדם, אחד אחר) פשוט אמר שהוא מתנצל בשמו, שהוא טעה, ושזה ממש לא הסכום של הספר.
ברור לכולנו, גם לך הקרא, גם לי הקונה, וגם למוכר, שהבעייה היא לא המחיר, אלא חוסר האמון, חוסר האמינות, וחוסר היושר של המוכרים.
בנוסף, נאמר לי שמדיניות החנות היא, לרכוש שני ספרים המשתתפים במבצע של אחד פלוס אחד מתנ.
פה זה לא המקרה, מכיוון שהוסבר י שהמחיר, ויהיה אשר יהי, הוא לספר אחד בלבד, אותו ספר שרציתי לקנות.
שמו של הספר הינו בן החמאס, ושם המחבר הוא מסעב יוסף, בנו של חסן יוסף, מנהיג החמא
לטיפולכם ולתגובתכם שתעלה חיוך על פני, אודה מראש.
בברכה.
והנה התשובה שקיבלתי:
רועי שלום,
ראשית אנו מודים לך על פנייתך.
כנראה נוצרה אי הבנה בינך לבין אחד המוכרים בסניף.
אתה יכול לגשת לחנות עד סוף החודש ולרכוש ספר אחד מהמבצע ולקבל עליו 20% הנחה. (לפנים משורת הדין).
אם מדובר בספר מתקופת ההגנה, ניתן לקבל הנחה של 20% רק עד מחר, 26/6/14.
בברכה,
שרות לקוחות צומת ספרים
מה זה הדבר הזה? אני מדבר איתם על ספר אחד מסויים, והם עונים לי בוא קח אחר ב-20% הנחה שממילא הם נותנים? כלומר בלי קשר לנושא התלונה שלי, הם משחדים אותי בקניית ספר אחר שממילא יש עליו הנחה? שיטפלו בעובדים שלהם וייקחו אחריות על כך שהטעה אותי. יכל גם להגיד לי שהספר עולה ברבע מחיר ממה שאמר, או פי ארבע, זה עדיין לא הופך את זה לבסדר.
?
|