תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
ממשיכים לגבות מזוג פנסיונרים 90 ש"ח לחודש על קו טלפון למרות הבטחות ל-10 ש"ח נושא התלונה:
בן ישראל רחל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו זוג פנסיונרים בני 75+. הצטרפנו לפני כמה שנים לשירות טלפון של HOT (רק טלפון). העלות החודשית טיפסה עם הזמן ל-90 ש"ח לחודש למרות שאנחנו מוציאים מעט מאד שיחות וגם הן רק בישראל.
לפני כשנה התקשרתי לשירות לקוחות בבקשה להתנתק והובטח לי שהסכום ירד ל-10 ש"ח בחודש. מאז ועד היום ממשיכים לגבות מאיתנו כ-90 ש"ח לחודש למרות שהתקשרתי עוד 6 פעמים וכל פעם הובטח לנו משהו דומה (יש לי את השמות של כל הנציגים). שום דבר ממה שהובטח לא קוים וכל ניסיון לדבר עם מישהו בשירות לקוחות לוקח בין שעה לשעתיים. עד שמגיעים למישהו הם מבטיחים לחזור ולא חוזרים בכלל.
אנחנו דורשים פיצוי כספי על כל הגזילה שנעשתה לנו בשנה האחרונה (80 שקל עודפים לכל חודש) ותיקון העוול באופן מיידי.
כספי סוג הנזק :
החזרת כל התשלומים העודפים רטרואקטיבית וניתוק פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב, פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. בברכה, מחלקת פניות הציבור, HOT תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה