תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור הדרום איזור:
שירות פלוס שם בית העסק:
הנה הפיתרון לכל התביעות על הפרת חוזה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני רואה שהרבה אנשים כבר התלוננו על אותו דבר שהחברה לא רוצה לספק חלקים
גם אני יש לי מכונת כביסה באוקנכט והיה לי אחריות לשנה מקרדן סחר (יש לי את האחריות) המתקין הציע לי אחריות מ"שירות פלוס" לשבע שנים לחלקים ולביקורים כך כתוב בחשבונית וגם בחוזה שנשלח אלינו הביתה
וכאמור החברה לא רוצה לספק חלקים כי קרדן סחר פשטה את הרגל מה הקשר ביננו לקרדן סחר עוד לא קיבלתי שום הסבר בשום תשובה מהמנהלות מה שכתבו כאן ללקוחות
ביקשתי עשרות פעמים שיסבירו בהגיון אך הם חוזרים על התירוץ שלהם ולא רואים צורך לספק תשובה הוגנת
לכן אין לי פיתרון אחר רק להציע:
כספי סוג הנזק :
אין פיתרון אחר חוץ מתביעה ייצוגית הנה המייל שלי [email protected] אני מתנדבת לעשות את התביעה וכל המתלוננים כאן ושאר האנשים שישלחו את האחריות שלהם וכך נוכל לקבל את המגיע לנו פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
סיוון, שרות לקוחות שם ותפקיד:
המקרה מול הגב' אייזנבך מוכר לחברתנו ואף הגב' הגישה תביעה בבית משפט לתביעות קטנות בנושא. צר לנו כי הגב' אייזנבך מנסה לקדם תביעה ייצוגית מבלי למסור את מלוא הפרטים הקשורים במבצע האחריות שסופק ע"י חברת קרדן והיה באחריותה המלאה לספק חלקי חילוף ללקוחותיה. לצערנו חברת קרדן נמצאת בהליך פירוק ולא ניתן לקבל ממנה כל פיצוי או תגובה. חברתנו מכרה, בהתאם לתקנון שהופץ ע"י קרדן סחר, אחריות משלימה לביקורי טכנאים במחיר שהיה קבוע באותו תקנון. שורה של פסיקות בבתי משפט לתביעות קטנות הוכיחו כי האחריות לאספקת החלקים הייתה באחריות קרדן סחר. תגובה:
חברתנו מספקת שרות לכלל הלקוחות שנפגעו כתוצאה מאי העמידה של קרדן בהתחייבותה כלפי לקוחותיה, תוך ניסיון לעזור באמצעות מתן הנחות על התיקונים או באמצעות ביצוע הרחבת אחריות שתכלול גם את חלקי החילוף. אנו ממליצים לכלל הלקוחות לפנות אלינו וכל פנייה תיענה בהתאם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה