תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מטרופולין שם בית העסק:
אי עצירה בתחנה-קו 354 נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום. בשעה 10:00 עמדתי וחיכיתי בכניסה לנתב"ג לקו 354 בתחנה מס' 37569 . האוטובוס הגיעה למחסום, העלה נוסעים וכאשר המשיך לנסוע לכיוון התחנה בה עמדתי לא עצר. זאת פשוט חוצפה, איחרתי לעבודה והמשכתי לעמוד עוד זמן רב עד שאוטוהוס אחר הגיעה. בדקתי ובתחנה מצויין שקו 354 חברת מטרופולין עוצר בה, שאלתי היא למה במחסום בו אין לעלות נוסעים הועלו נוסעים, ובתחנה האוטובוס לא רק לא עצר אלא גם לא התכוון!
עוגמת נפש סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
גב' זלטין פנתה למחלקת פניות הציבור שלנו בנושא. חברת מטרופולין פועלת מתוקף רישיונות קווי שירות של משרד התחבורה, ועפ"י תקנות התעבורה. במסגרת רישיון הקו נקבעת הפעילות בכל תחנה ותחנה ועל פיו מוגדרת תחנת איסוף ותחנת הורדה. הגדרות אלו מופיעות בנספח 3 של רישיון הקו. בקו 354 מבאר שבע לנתב"ג תחנה מספר 37569 טרמינל 2 הינה תחנת הורדה בלבד. אי לכך הנהג אינו רשאי לאפשר לנוסעים לעלות בתחנה זו. מכאן שהנהג פעל בהתאם לרישיון הקו ולא עצר להעלאת נוסעים בתחנה להורדה בלבד. תגובה:
נהג פעל בהתאם לרישיון הקו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה