|
|
|
|
|
|
|
|
טלויזיה |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
Hot (הוט) |
שם בית העסק: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
בעיה במימיר. |
נושא התלונה: |
זרקא נינא |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מדי יומיים אי אפשר להדליק את הטלביזיה עקב ממיר לא מגיב או לחילופין אי אפשר להעביר תחנות או להגביר ולהנמיך את הקול . בפניה למוקד בשירות כל כך הרבה שאלות שאנשים מבוגרים ומוגבלים אינם מסוגלים לעשות והמוקדן/ת לא מוכנים לשלוח טכנאי בשום אופן וומכריחים שמישהו יהייה בבית ויסביר שוב את התקלה. שכל עולמו של אותו זקן היא הטלביזיה. האם אין הבחנה בין פנית שב לבין אדם הנזקק לשירות וכל זה בתשלום של חודש בחודשו של 331 ש"ח. שלא מוותרים לנו גם עקב תקלות של ימים שלמים ללא כבלים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|