תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
טכנאי שלקח ציוד והשאיר אותי ללא טלפון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
נעשה נסיון שידרוג של חבילה (טלויזיה טלפון ואינטרנט). התברר שהמודם (hotbox) אינו פועל עם ספק האינטרנט שלי. השדרוג בוטל והטכנאי ניסה להחזיר את המצב לקדמותו (רק טלפון ואינטרנט). היו לי מודם אריס ומודם טומסון שעבדו. הוא לקח את אחד המודמים ( טמסון) והשאיר אותי ללא חיבור טלפון. כשפנו אליו מהחבר וגם כשפניתי אליו אני להחזיר את הקופסא הוא אמר שעזב את האיזור ולא יבוא. מאז אני בטלפונים (מעל 12 שעות במהלך יומיים). זמני המתנה ארוכים ונזרק כתפוח אדמה לוהט בין שירות לקוחות, תמיכה טכנית, הנדסה וחוזר חלילה. אני צריך להמתין שבוע לפחות עד שיבוא טכנאי לתקן את המצב.
ביזבוז זמן סוג הנזק :
החזרת המצב לקדמותו אינטרנט וטלפון פועלים. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב, פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. בברכה, מחלקת פניות הציבור, HOT תגובה:
, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה