תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
פתיחת שני מספרי לקוח לכתובת אחת - לא מציחים לבטל לקוח מיותר/כפול נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך 7/5/2014 הועתק לבקשתי, ציוד של מינוי 1652129 בחזרה לביתי שעבר שיפוץ, העתקה מיהוד לשם העתקתי לפני כשנה באופן זמני, לכתובתי בסביון. הטכנאי התקין בשלב ההעתקה רק שני ממירים, את שלושת הממירים הנותרים לא התקין מכיוון שלטענתו לא יעבדו כראוי– באותו מועד ביקשנו מהטכנאי שיזמן מועד להחלפה והתקנה של שלושת הממירים שלא הותקנו
.2. בתאריך 13/5/2014 – הופיע טכנאי , עם פקודת עבודה המתייחסת למינוי חדש (!) שנפתח – 61183870 – והביא עמו ציוד חדש להתקנה מבלי להתייחס לממירים שברשותנו במינוי הקיים – מכיוון שלא הבין מדוע נפתח מינוי חדש השאיר את כל הציוד אצלנו והלך לדרכו –
3. לאחר נסיונות כושלים, חוזרים ונשנים להגיע להוט טלפונית (מתועדות שיחות בהמתנה למעלה מחצי שעה כל אחת) – הפנינו פקס בתאריך 22/5/2014 – בבקשה לבטל המינוי המיותר (והחיוב, שכבר הספיקו לשלוח!!)
4. בתגובה לפקס ששלחנו , נתקבל פקס מהוט המאשר את בקשת הזיכוי - חשבנו שהבעיה זוהתה ונפתרה.
5. משהבנו שהתקלה ואי הסדר בהוט אינם נפתרים , הטרחנו את עצמנו, והשבנו בתאריך 30/5/2014 את הציוד המיותר שהובא עבור מינוי חדש – 61183870 – שאין בו צורך בהיותו כפול ומיותר
6. כשפנינו בבקשה חוזרת להתקנת הציוד שעבורו נעשתה ההעתקה ולא הושלמה (ראו סעיף 1 למעלה) – קבלנו אישור כי טכנאי צפוי להגיע – אבל נחוייב בעבור השלמת ההעתקה 200 ₪
7. בימים אלו קבלנו חיוב עבור מספר לקוח 61183870 (מינוי אותו ביקשנו לבטל, (הציוד המיותר שהוחזר, וזיכוי עבור חיוב קודם קיבלנו) – וכמו כן חיוב עבור מינוי עבור לקוח 1652129 (
8. הטרחתי עצמי לשני סניפים בת"א, לסניף ביהוד, ולסניף בלוד , הופניתי על ידם מסניף לסניף– ואין מי שידע לטפל או אפילו להפנות לכתובת מתאימה.

פניתי בדרישה :
1. להסיר ולזכות אותי בכל החיובים למינוי הכפול אותו ביקשתי לבטל
2. להתקין תוך 7 ימים ציוד עדכני להשלמת המינוי עבורו אני משלם – 1652129
התושבה שנתקבלה היא שבידי הציוד המתאים ואני מוזמן להצטרף לתכנית חדשה במחיר מוזל...

סימוכין לכל המתואר קיימים
מטרד סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב, פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. בברכה, מחלקת פניות הציבור, HOT תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה