תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור אילת איזור:
מלונות פתאל שם בית העסק:
זלזול וחוסר שירות לאורח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב את חופשתי האחרונה בחרתי לבלות עם משפחתי בסוויטה דה לאקס של המלון לאונרדו פריוילג' אילת אשר מציג את עצמו כמלון בעל 4 כוכבים ומעלה הכל כלול חוויה מושלמת . בהגיענו אל המלון ביצענו צ'יק אין לקבלת החדר בשעה30;14 ונמסר לנו שובר ארוחת צהריים לבחירה האם לממש ביום ה או ביום שבת למרות שהוספנו תשלום להמשך שהיה עד השעה 00;18 של שבת אצל סוכן הנסיעות וכבר פה עלתה בנו השאלה זה הכול כלול כאשר עלינו אל החדר הרצפה הייתה דביקה מאוד והבל בוי טען שזה בגלל חומר החיטוי של הדק מוזר מאוד גם במשרדי יש רצפת דק מאוד נקייה ומעולם לא דביקה .בחרנו לממש את השובר של ארוחת הצהריים כבר ביום חמישי בשעה 14:45 נכנסנו לחדר האוכל של המלון וכמובן שמסרנו את השוברים בחיוך הרי בחרנו להנות ומפה מתחילה מסכת התעללות בפולשי המלון אשר שילמו ממיטב כספם בחדר האוכל כל העמדות היו ריקות ללא כפות רק עמדה אחת הייתה פעילה ומטונפת של שקשוקה צוות חדר האוכל ישבו לידנו ושהערנו להם הם הגיבו שעלינו לפנות למנהל חדר האוכל למרות טענו שחדר האוכל פתוח עד השעה 15:00. ביום חמישי בלילה בני התינוק התעורר בין השעות 1:30 עד השעה 4:05 הייתה הפסקת חשמל מוחלטת בקומה צלצלתי מייד לשירות חדרים וכעבור דקות מספר וכאשר לא הרפתי ענה לי פקיד הקבלה וסיפר סיפור מאוד מצחיק ששעשע מאוד על אורח אחר אשר חיבר את קומקום המים החמים וגרם לקצר חשמלי בחצי מלון פניתי בבוקר ללינת מנהלת קשרי אורחים היא הייתה מאוד נחמדה אבל ללא כלים לעזור בצהרי יום שישי כאשר נכנסנו לבריכה עם הילדים בני הבכור (בן8) נחתך ברגלו מהאריחים השבורים בתוך הבריכה במים הרדודים מעולם לא ראיתי מלון 4 כוכבים עם בריכה לא תקנית .יצאנו מייד לחבוש לילד את הרגל ק"בט המלון אשר חבש לנו את הרגל הציע לנו מונית לחדר מיון ואף אחד מהמלון לא לקח אחריות למרות שכמה ילדים נפצעו ונחתכו מהבריכה עלינו לחדר וצילצלנו לקבלה להזמין מרק לתינוק ונמסר לנו שהשעה כעת היא 16:10 וחדר האוכל יפתח שוב בשעה 18:30 כמובן שתינוק בן 10 חודשים לא מבין שעליו להתאפק כעת למעלה משעתיים בגלל שהוריו החליטו לבחור בחופשת הכל כלול ביקשתי לדבר עם מנהל בחדרי בגלל שהתביישתי לדבר על כך בלובי המלון עלה לחדרי מנהל נוסף (מלבד שיחתי על לינת מנהלת קשרי אורחים )העונה לשם זיידן וכמובן שגם הוא היה נחמד שהגיע לחדרי לאחר מספר דקות עם צלחת מרק חמה לבני והבטיח לטפל בכל כשלונות החופשה שמבחינתי הסתיימה בהכול כלול : קרחונים ושתיה לא מוגזת . בשבת בבוקר התעוררנו וירדנו לבריכה ליום אחרון של עונש שנתי ולא חופשה שנתית בני ביקש לקבל קרחון בבריכה וחזר בידיים ריקות ששאלתי מדוע הוא הסביר שמקפיא נשארו רק קרחונים נמסים ובטעם לימון בלבד ניגשתי יחד איתו ושם עמדה נערה בשם מאיה והסבירה לנו שזה מה שנשאר ורק ביום ראשון מגיעה סחורה חדשה למלון. בכל שנה כאשר משפחתי בוחרת לבלות את חופשתה השנתית אנו חוזרים לביתנו מרוצים לאחר שהתארחנו במלון בין עם הוא הכול כלול או פנסיון מלא ומרגישים אורחים חבל שאצלכם הרגשנו כפולשים לתחומם של כברניטי המלון ורק חיכינו שתסתיים החופשה שנוכל לחזור לביתנו אצפה לתגובה במיילha***[email protected] או בנייד 054-44***94 חביב שאשא
בתגובה מהמלון :ברצוננו לפצות אותך ולשדרג לך בפעם הבאה לחדר שבו שהיית בחופשתך האחרונה . זו חוצפה שאין כדוגמתה לרשת מלונות פתאל גם שהגשתי תלונה הרגשתי זלזול ויחס מעליב
עלבון סוג הנזק :
אני משאיר לחברת פתאל את השיקול פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח מהנהלת המלון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה