תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השרון איזור:
קרביץ שם בית העסק:
בני ברמן 2 כתובת:
קניון עיר ימים סניף בית העסק:
ביטול עסקה למסך מחשב נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, ב10.6.14 קניתי מסך למחשב של חברת PHILIPS בגודל של ''21.5.
בתאריך 20.6 חזרתי מהצבא, ולשמחתי גיליתי כי הורי קנו לי מסך חדש ולכן לא היה לי שימוש בזה שרכשתי מקרביץ, לכן לקחתי את המסך מהבית (אריזת המסך נפתחה פעם אחת כדי לוודא את תקינות המסך),את המסך באריזתו המקורית החזרתי לסניף הנ"ל בבקשה להחזירו ולהזדכות על סכום הרכישה בהתאם לחוק-"הגנת הצרכן"- המאפשר החזרת מוצר שנפתח אך לא נעשה בו שימוש תוך 14 יום מיום קניית המוצר וקבלת החזר התמורה בגינו.
("חוק הגנת הצרכן"-סעיף 2: ביטול עיסקה).
לאחר שבוע ימים חזר אלי מנהל הסניף הנ"ל וטען בפני כי לא הוכל לקבל החזר בגין המסך בטענה כי נעשה בו שימוש. (נאמר לי שטענה זו הינה של הספק אשר מספק את הסחורה לסניף). ברור שטענה זו הינה מסחרית בלבד ואינה עולה בקנה אחד עם חוק הגנת הצרכן לביטול עסקה.
רמאות סוג הנזק :
החזר המוצר וקבלת התמורה בגינו. פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
לאה רוזנבאום מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
מדובר במוצר שנפתח מאריזתו ולאחר בדיקת הספק סרב להחליפו בטענה שיש שריטות ע"ג מסגרת המסך . תגובה:
לפנים משורת הדין שרות לקוחות קרביץ ובתאום עם נותן האחריות מאושר החזרת המוצר . יש לגשת לסניף שרכשת בצירוף חשבונית קנייה והמוצר מנהל הסניף מעודכן בפרטים ומצפה ללקוחה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה