תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
בעיית התנתקות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ברצוני להלין שהוט מעבירה אותי "10 מדורי גיהנום" בדרך להתנתקות.
כעת אני בישורת האחרונה.
הם "הועילו בטובם" לנתק אותי, אך לא מסכימים לשלוח לי אישור כתוב על כך בתובענה:
"שאין צורך".
משיטוט זריז באינטרנט אני מגלה מאות תלונות של אנשים שלא קיבלו אישור על ניתוק ובהמשך נתבעו על אי תשלום כספים שכביכול היו אמורים לשלם, מכיוון שבפועל לא נותקו.
אציין שעד לשלב זה, מעמד כתיבת אימייל זה, כבר התקשרו אלי 6 נציגים ממחלקת שימור לקוחות בבקשה לחזור ולהתחבר לשירותי הוט, נציג אחד היה חצוף במיוחד בכך שפתח את השיחה בדברים אלו:
"אני חוזר אליך לבקשתך מנציג השימור האחרון שהתקשר אליך, חיברתי אותך מחדש ואעדכן אותך בפרטי החבילה החדשה" כמובן שלא ביקשתי דבר כזה.
אגב בפקס ששלחתי להם על בקשת הניתוק דרך אתר נתק, מצויין שאין ברצוני שיפנו אלי נציגי שירות וכיוצא בזה וגם ציינתי זאת בפני כל הנציגים, אך כאמור, ללא הועיל.
הוט טוענת שיש לה מצוקת כוח אדם ולכן המענה הטלפוני בשירות לקוחות לוקח בין חצי שעה ל45 דקות.
בפועל עושה רושם שאין לה מצוקה כזו, פשוט תעדוף קלוקל, שפוגע בקהל הלקוחות.
זמן ההמתנה לנציג מכירה הוא כשתי דקות.
וכשמתנתקים מתקשרים אליך כאמור מספר רב של נציגי שימור.
יש כאן לדעתי מחדל חמור בהתייחסות לקהל הלקוחות, באי מתן אישור כתוב
על ניתוק ולפי מה שכתוב באינטרנט; גם בניסיון לגבות כספים שלא כדין.

אור ***.
כספי סוג הנזק :
מתן אישור כתוב על התנתקות. קיצור זמני המתנה לשירות, שירות אדיב מטעם הנציגים. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב, פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. בברכה, מחלקת פניות הציבור, HOT תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה