תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השרון איזור:
מטרופולין שם בית העסק:
התנהגות מחפירה של נהג אוטובוס נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הבוקר עליתי לאוטובוס מספר קו 48
לנהג שיער שיבה חבוש כיפה
שלא היה מוכן להיזדהות.
עליתי עם התינוק והעגלה לאוטובוס
ביקשתי מהנהג להטעין את הרב קו שלי
בסכום של 50 שקלים
הנהג חייב עבור העגלה ועבורי
כשאני יודעת את החוק בוודאות שעבור העגלה לא מחייבים
כששאלתי למה גבית עבור העגלה
ענה לי ככה?
זו חוצפה בעניי
התשובה של הנהג ויותר מיזה כשביקשתי את הכסף חזרה
הוא דחף אותי וניבל את הפה
כשהתינוק שלי בעגלה בוכה
וקודח מחום
התקשרתי למישטרה ואז בזמן שהיתקשרתי
הנהג סגר את דלתות האוטובוס (כשרק אני התינוק והנהג באוטובוס)
ולא נתן לי לצאת
בזמן הזה הנהג היתקשר לסדרן שלו
וקילל אותי (״מטומטמת,זה הרמה שיש בשביב,זבל״)וכל זה כשהוא מדבר עם הסדרן שלו.בכיתי שיפתח את הדלת רצתי פחדתי ואפילו לא חיכיתי למשטרה.
בעיניי איש כזה לא יכול לעבוד עם אנשים הוא מסוכן לציבור בייחוד בגלל האלימות המילולית והפיזית שהוא הפנה כלפיי.מבקשת את טיפולכם בהתאם ומצפה לתגובה מחברת מטרופולין.אנט בוחבוט.

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי-רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' בוחבוט מוכרת לנו ונתקבלה גם במחלקת פניות הציבור. עם קבלת הפניה רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכנה אותה, כי על-פי תקנות התעבורה, יש לגבות תשלום בעבור עגלת תינוק בין השעות 700-900, טווח השעות בו עלתה הלקוחה לקו 48. חשוב להדגיש, כי המקרה מוכר לנו וכי באותו היום ניסתה גב' בוחבוט לקחת כסף מכספו של הנהג עקב חיובה על עגלת התינוק, והנהג בתגובה לחץ על לחצן המצוקה. משטרה הוזמנה לאוטובוס וגב' בוחבוט, אשר ביקשה לרדת מהאוטובוס בטענה כי תינוקה אינו מרגיש טוב, עלתה על קו אחר שהגיע לתחנה ונסעה. אציין, כי פנינו לחברת סקיילוק אשר אליה מקושר לחצן המצוקה של הנהג, לשם קבלת הקלטת השיחה בין הלקוחה לנהג. חשוב להדגיש, כי לאחר האזנה לשיחה זו נמצא כי הנהג פעל על-פי הנהלים וההנחיות שניתנו לו. תגובה:
יצירת קשר עם גב' בוחבוט ועדכונה אודות הנחיות משרד התחבורה בכל הקשור לגביית תשלום על מטען, ועל ממצאי הטיפול הפנייתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה