סיון שירי-רכזת פניות ציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתה של גב' בוחבוט מוכרת לנו ונתקבלה גם במחלקת פניות הציבור.
עם קבלת הפניה רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכנה אותה, כי על-פי תקנות התעבורה, יש לגבות תשלום בעבור עגלת תינוק בין השעות 700-900, טווח השעות בו עלתה הלקוחה לקו 48.
חשוב להדגיש, כי המקרה מוכר לנו וכי באותו היום ניסתה גב' בוחבוט לקחת כסף מכספו של הנהג עקב חיובה על עגלת התינוק, והנהג בתגובה לחץ על לחצן המצוקה.
משטרה הוזמנה לאוטובוס וגב' בוחבוט, אשר ביקשה לרדת מהאוטובוס בטענה כי תינוקה אינו מרגיש טוב, עלתה על קו אחר שהגיע לתחנה ונסעה.
אציין, כי פנינו לחברת סקיילוק אשר אליה מקושר לחצן המצוקה של הנהג, לשם קבלת הקלטת השיחה בין הלקוחה לנהג. חשוב להדגיש, כי לאחר האזנה לשיחה זו נמצא כי הנהג פעל על-פי הנהלים וההנחיות שניתנו לו. |
תגובה: |
יצירת קשר עם גב' בוחבוט ועדכונה אודות הנחיות משרד התחבורה בכל הקשור לגביית תשלום על מטען, ועל ממצאי הטיפול הפנייתה. |
פתרון: |
|
|