תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השרון איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
ניתוקים יחס מחפיר וחוצפה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אלוהים ישמור, בחיים לא נתקלתי בדבר כזה. יצרתי קשר עם חברת הוט היום לגביי התשלום החודשי שלי כי כבר נמאס לשלם המון כסף על שטויות. בנוסף לזמני ההמתנה המטורפים שציפיתי להם כבר, נתקלתי ביחס מחפיר של נציגים, כל אחר מעביר מאחד לשנית ניתקו לי שיחות בפנים ולא היו מוכנים להקשיב לאף מילה שאני מוציא מהפה, חזרו על עצמם כמו רובוטים. אחריי שעה וקצת שעלו מים עד נפש ביקשתי מנהל, נתקלתי בנציג שלא עשה שום דבר ומרח אותי כל השיחה בהמתנות ובחזרות על אותם משפטים...לא היה מוכן לתת לי לדבר עם מנהל, כלקוח מגיעה לי הזכות הזאת בטח ובטח שהנציגים חסרי יכולות ומקצועיות. לבסוף החליט להעביר אותי למכירות בניגוד לרצוני בלי שום קשר למציאות, לא נתן לי להשחיל מילה ופשוט העביר אותי, שם נציג המכירות פשוט הקפיץ אותי לשרות לקוחות בחזרה, לא נתן לי להשחיל מילה ופשוט העביר.. שם נשברתי...שעה ו 57 דקות בהוט ו 5 נציגים- אמין יגאל חן ועוד שאת שמם אני לא זוכר

גועל נפש

עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף את כל הנציגים ולתת הכשרה ראויה לנציגים. שמנהל יחזור אליי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב, פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. בברכה, מחלקת פניות הציבור, HOT תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה