תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור אילת איזור:
מלונות פתאל שם בית העסק:
מלון לאונרדו פלאזה זלזול עוגמת נפש ואחזקה לקויה נושא התלונה:
קדם שלומי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ
הזמנתי דרך האינטרנט חופשה ללאונרדו פאזה באילת לתאריך 6/7- 10/7/14
2 חדרים (זוג +3 ) קבלת הפנים היתה מהירה ועניינית. לגביי החדרים האחזקה בהם לקויה במיוחד המרפסת מלוכלכת ואריחים מתפוררים .
התורות לחדר האוכל היו מתחת לכל ביקורת תיזמנתי אותם ב 25 דקות זהו זמן לא סביר בכל קנה מידה במיוחד שאתה עומד עם ילדים.
מיותר לציין היות והעומס על חדר האוכל גדול אז רמת השירות והנקיון מתחת לכל ביקורת.
לילדים מגיל 10-16 אין מה לעשות במלון למעט בריכה.
במלון אין שום פעילות למבוגרים למעט הופעה אחת של רקדנים וזמר בלובי המלון.
עליכם לדאוג לאוורור דחוף ולמפיצי ריח בפינת ההמתנה למעלית ובמסדרונות (ריח הטחב והרטיבות במקום גרוע ).
לצורך ידיעה אני עשיתי הזמנה זו דרך האינטרנט לפני 4 חודשים ובאותו מעמד הזמנתי גם למלון בים המלח (מלון פריווילג )שבו אני אמור להתארח ב 31/7/14
.בין התמונות באתר והתאור יש הבדלים של שמיים וארץ למלון באילת
אני מקווה שאני לא אתאכזב מהמלון בים המלח.
יש לכם המון מה לשפר במלון לאונדו פלאזה באילת ,במיוחד את הסיוט שבהמתנה לחדר האוכל והשירות בו.
לקבל את הכסף ידעתם לעשות זאת במהירות .השאלה הנשאלת האם התגובה שלכם תהיה מהירה לנושא הכאוב והמעצבן הזה כמו קבלת התשלום.
אודה לתשובתכם המהירה והעניינית
שלומי קדם (חבר מועדון שמיים )
מנכ"ל קדם מתתיהו סוכנויות לביטוח

נ.ב שלחתי לכם משוב באינטרנט לגביי האירוח במלון
עילבון סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח מהנהלת המלון לכתובת המגורים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה