|
|
|
|
|
|
|
|
טלויזיה |
מגזר: |
אזור השרון |
איזור: |
Hot (הוט) |
שם בית העסק: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
שרות לקוחות וחוסר התאמה |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
1.כבר חודש ימים אני מנסה לסדר את המסלול שלי מול הוט והדברים לא נפתרים בצורה נכונה וטובה
א.אין מענה משרות לקוחות אני ממתינה קרוב ל50 דקות ואין מענה למה?
גם כאשר אני משאירה מס טלפון לחזרה הם לא חוזרים למרות שמבטיחים במיל ביקשתי שנציג יתקשר ולא מתקשר אין יחס
ב.אני לא מקבלת את המהירות המסוכמת
ג.הם גובים מה שבה להם ולא מה שסוכם וקשה מאוד להשיג אותם כדי לקבל טיפול
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
זיכוי על הכסף.לקבל שרות מכבד מחברה עים שם.לקבל את המהירות המתאימה .מנהל משמרת שיצור קשר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|