תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
אין אפשרות לדבר עם שרות לקוחות גם לאחר פניות חוזרות במשך כשעתיים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לטריפל טופ ב10.12.13 בעלות 352 שקל. אני מנוייה בהוט כ30 שנה. בהצטרפותי לחבילה הנ"ל נאמר לי שהמחיר צמוד למדד. המדד בהצטרפות היה 102.2 נקודות ואילו כעת עומד על 102.30 נקודות .במשך כחצי שנה העלו את המחיר ל 366.50 שקל כאשר המדד בעצם לא עלה. ניסיתי מהבוקר לברר את הנושא מול שרות הלללקחות או במחלקת חשבונות ללא הצלחה . גם לפני כשנתיים פניתי אליהם בנושא דומה במכתב ולא קיבלתי שום מענה. היחס הוא מזלזל . גם היום דיברתי עם נציג מכירו ושאלתי אותו לגבי אותה חבילה לבת שלי והוא אמר שהמחיר נשאר קבוע,לשאלתי מדוע מעלים את המחיר העביר את השיחה לשרות הלקוחות ופה נאלצתי לחכות ללא שום מענה. אני מבקשת לקבל הסברים גם בנושא פנייתי הקודמת לגבי המודם שכנראה לא תקין היות והשיחות מתנתקות מדי פעם . נא תשובתכם.
להיות קשוב ללקוח ולהיות זמינים . ולתת מענה לבעיות. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב, פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. בברכה, מחלקת פניות הציבור, HOT תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה