תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השרון איזור:
בנושא אגרה שם בית העסק:
הגברת העוצמה בעת פירסומות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כאשר משמיעים פירסומת בטלויזיה, נוהגים להעלות את עוצמת הקול. זהו מטרד ממדרגה ראשונה
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
עמוס גורן, נציב תלונות שם ותפקיד:
אכן התופעה ידועה ומקורה בסידורים טכניים שעושות חברות הפרסומת בקלטות שהן מעבירות לכלי התקשורת האלקטרוניים, לא רק לרשות השידור אלא גם לתחנות אחרות. קשה להתגבר על כך בגלל התחכום הרב של הקלטות ויש צורך בהשקעה טכנית כדי להתגבר על הבעיה. עם זאת, בעקבות פנייתך, תצא הוראה חדשה של האחראים על האיכות הטכנית של השידור אל גורמי ההגשה לנסות ולצמצם ככל האפשר את קפיצת הווליום בשידור פרסומות. תגובה:
פתרון יסודי לבעיה המציקה יכול לבוא רק מקביעת מדיניות כוללת של המוסדות הציבורים של כלי התקשורת האלקטרוניים. אמליץ למוסדות החדשים של רשות השידור להקים ועדה לתשדירי פרסומת וזו תטפל בעניין בעדיפות ראשונה. יש לציין כי המוסדות החדשים של רשות השידור עדיין לא נכנסו לתפקידם ואני מקווה כי הדבר יקרה בקרוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה