|
|
|
|
|
|
|
|
רפואה |
מגזר: |
אזור השפלה |
איזור: |
קופת חולים כללית |
שם בית העסק: |
הדקל |
כתובת: |
הדקל |
סניף בית העסק: |
יחס מזעזע של קופת החולים כולל הרופאה והמזכירה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני שבוע התקשרתי לקופה כדי לזמן תור כאורחת. הרופאה ענתה לי שבגלל שאני לא שייכת לקופה אני צריכה לפנות לקופה שלי. כשניסתי להסביר שאני לא גרה שם יותר היא מארה לי שאם הצלחתי לחכות יומים אולי כדאי שאחה עוד קצת עד שאתפנה כדי לנסוע לקופה הקודמת שלי.
פשוט יחס מזעזע, זאת לא קופת חולים וממש לא מחוייבות לאתיקה המקצועית.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מיכל דהן |
שם ותפקיד: |
התקיימה שיחה עם הפונה
ע"י נציגת מחלקתינו . |
תגובה: |
חדוד נהלים |
פתרון: |
|
|
|