תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השפלה איזור:
נעלי קליגולה שם בית העסק:
חולון סניף בית העסק:
נעליים פגומות של חברת קליגולה ויחס מזלזל בשירות הלקוחות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1/8 רכשתי זוג נעליים בחנות קליגולה בקניון חולון -נעליים מדגם 2777 שחור מידה 37 . כעבור שבועיים בלבד שמתי לב שהגפה התרוממה מנעל שמאל ונתלשה מהעקב עד לקצות האצבעות. מאחר ולא הספקתי להגיע לקניון מיידית, בתאריך:5/9 חזרתי לקניון חולון להחזיר את זוג הנעליים.מספר הטופס שלי: 67835.
בתאריך 14/9 התקשרו אליי מחנות קליגולה בקניון חולון ואמרו לי כי תיקנו לי את זוג הנעליים שהחזרתי.
איני מוכנה לקבל תשובה זאת בשום אופן ודורשת נעליים חדשות או לחילופין החזר כספי.
לא הגיוני שאחרי שבועיים של נעילה לא אינטנסיבית ואף לא נעילה יום יומית הנעל תראה ככה.מדובר כאן על נעליים שננעלו שבועיים בלבד ולא הגיעו אף ל-3 חודשים .
הנעליים שקיבלתי הן סוג ב' וכנראה קשה לכם להודות בכך.
שילמתי במיטב כספי ואני דורשת לקבל נעל חדשה / החזר כספי.
מאד נדהמתי לגלות שזה השרות שחברת קליגולה נותנת ללקוחותיה ושאף חברת קליגולה לא טורחת לענות או לחזור ללקוחותיה בטלפון שהיא מפרסמת שאמור להיות "שרות לקוחות".
מנהלת החנות אף לא האמינה שתקנו לי את הנעל אחרי שבועיים אלא אמרה שתשים לי זוג חדש בצד כי אין סיכוי שלא אקבל זוג חדש.
אני מתלוננת דרך אתר תלונה כיוון שנוכחתי לדעת שאין טעם שאפנה שוב לשירות הלקוחות של חברת קליגולה שאינם טורחים לענות לטלפון של שרות הלקוחות או לחזור ללקחותיהם.כנותני שרות, כל מקרה צריך להיות מטופל לגופו והם אינם צריכים לענות לכל לקוח בתשובה שהנעליים עברו תיקון כפי שהתחייבו בתעודת האחריות.מצפה להתייחסות ולקבלת תשובה הולמת ושירותית.
היום, התאריך 28/9 ועדיין לא זכיתי לשיחת טלפון אחת משרות הלקוחות.
פשוט שרות גרוע ומזלזל.

בזבוז זמן ונזק כספי סוג הנזק :
זוג נעליים חדשות או החזר כספי פתרון נדרש :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
הנעליים נקנו בתאריך 01.08.14 חודש לאחר מכן בתאריך 05.09.14 הלקוחה מסרה את הנעלים לבדיקה. במסגרת האחריות אנו מספקים שירות תיקונים ללא תשלום שניתן למוצר במהלך 3 חודשים מרכישתו. הנעליים עברו תיקון כמתחייב בתעודת האחריות לגבי תלונתה על אי חזרה וחוסר מענה אין אמת בדבריה. בתאריך 15.09 הלקוחה פנתה במייל וקיבלה תשובה לאחר 15 דק. בתאריך 16.09 הלקוחה שוב שלחה הודעות וקיבלה תשובות ברורות ומידיות לאחר פחות מ 10 דק של המתנה. למרות כל התשובות וההסבר שניתן ללקוחה היא דרשה שייצרו עימה קשר טלפונית ולכן גם יצרנו קשר עם הלקוחה וסיפקנו לה תשובות בשיחת טלפון. תגובה:
שירות תיקונים כמתחייב בתעודת האחריות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה