אינטרנט |
מגזר: |
אזור הצפון |
איזור: |
בזק בינלאומי |
שם בית העסק: |
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה |
כתובת: |
גביית תשלום שלא לצורך + שירות גרוע |
נושא התלונה: |
יום ראשון 03 אוגוסט 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התקשרה מיתר, נציגה של בזק בינלאומי והבטיחה הטבה של בזק בינלאומי ללקוחות עיסקיים קיימים לשידרוג הציוד. החלפה של ציוד ישן בחדש ללא כל עלות.
אין לנו שום בעיה עם הציוד אך מכוון שהבטיחה שזה ללא עלות כלל הסכמתי.. אציין ששאלתי שוב שוב איך יתכן ללא עלות? והובטח לי שכך הדבר.
מסתבר שחוייבנו במלוא סכום הציוד 8000 ש"ח וזה תפס לנו את אשראי הכרטיס, לא יכלנו לבצע שום קניה ולו קטנה. אותם זה לא עניין ועדיין לא מעניין. כמו כן, הם מעולם לא הגיעו להתקין את הציוד החדש והיקר ואינם מוכנים לעשות דבר. פשוט התנהגות ביריונית, הם כן הציעו לי למכור את הציוד בכוחות עצמי וכך לקבל חלק מההוצאה בחזרה. פשוט חוצפה וגזלה. הבוקר בדקתי את החשבונית ואנו מחוייבים כפול אין שום הטבה ושום כלום!! שקר וכזב.
|
ביטול עיסקה והחזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|