תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השרון איזור:
מטרופולין שם בית העסק:
תלונה על זילזול ואי שרות הולם של נופר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב9/9
אני אוהב את מטרופלין היא חברה טובה מאוד עם נהגים אדיבים ושירות טוב רק יש אחת שלא משרתת את הציבור בצורה הולמת היא נופר אביטן היא מזלזלת בלקוחות , מעתיקה תשובות וכתובות תשובות לא לענין תמיד אמרתי שקו 5 היה אבל לא עצר בצומת רעננה ממכתב ראשון , היא לא קרה את כל המכתב .
מספר מכתבים לגבי תלונה על קו 5 שלא עצר ברעננה והיא טוענת
שהמערכת עצרה וכן והוכחתי למה המערכת לא עבדה כראוי
1 כל אלה שחיכו לקו 5 איתי נסעו במונית שירות
2 . צעקתי על אבירים ממרכז שירות שקו 5 לא בא אם הוא היה מגיע וכל הזמן והתשובות שלה היו מצחיקות ולא נכונות
עוגמת נפש סוג הנזק :
פתרון של פיטור נופר אביטן פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי-רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר בר-ניר מוכרת לנו והיא נבדקה וטופלה. עם קבלת פנייתו המקורית במחלקת פניות הציבור שלנו הועברה פנייתו לבדיקת מחלקת התפעול. ממצאי הבדיקה הראו כי בתאריך 9914, הנסיעה בקו 5 שתוכננה לשעה 1700 ממסוף רעננה בוצעה בזמן ולפי לוח הזמנים. עוד עלה, כי הנהג עצר ופתח דלתות קדמיות לשם העלאת נוסעים בתחנתו הראשונה- אותה התחנה בה המתין הפונה. חשוב להדגיש, כי ממצאינו אלו מסתמכים על מערכות האיכון והבקרה שלנו. תגובה:
בדיקת הפניה באמצעות מערכות האיכון והבקרה. אימות עצירה בתחנה בה המתין הלקוח ופתיחת דלתות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה