|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור השרון |
איזור: |
מטרופולין |
שם בית העסק: |
תלונה על זילזול ואי שרות הולם של נופר |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב9/9
אני אוהב את מטרופלין היא חברה טובה מאוד עם נהגים אדיבים ושירות טוב רק יש אחת שלא משרתת את הציבור בצורה הולמת היא נופר אביטן היא מזלזלת בלקוחות , מעתיקה תשובות וכתובות תשובות לא לענין תמיד אמרתי שקו 5 היה אבל לא עצר בצומת רעננה ממכתב ראשון , היא לא קרה את כל המכתב .
מספר מכתבים לגבי תלונה על קו 5 שלא עצר ברעננה והיא טוענת
שהמערכת עצרה וכן והוכחתי למה המערכת לא עבדה כראוי
1 כל אלה שחיכו לקו 5 איתי נסעו במונית שירות
2 . צעקתי על אבירים ממרכז שירות שקו 5 לא בא אם הוא היה מגיע וכל הזמן והתשובות שלה היו מצחיקות ולא נכונות
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פתרון של פיטור נופר אביטן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
סיון שירי-רכזת פניות ציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתו של מר בר-ניר מוכרת לנו והיא נבדקה וטופלה.
עם קבלת פנייתו המקורית במחלקת פניות הציבור שלנו הועברה פנייתו לבדיקת מחלקת התפעול.
ממצאי הבדיקה הראו כי בתאריך 9914, הנסיעה בקו 5 שתוכננה לשעה 1700 ממסוף רעננה בוצעה בזמן ולפי לוח הזמנים.
עוד עלה, כי הנהג עצר ופתח דלתות קדמיות לשם העלאת נוסעים בתחנתו הראשונה- אותה התחנה בה המתין הפונה.
חשוב להדגיש, כי ממצאינו אלו מסתמכים על מערכות האיכון והבקרה שלנו.
|
תגובה: |
בדיקת הפניה באמצעות מערכות האיכון והבקרה. אימות עצירה בתחנה בה המתין הלקוח ופתיחת דלתות. |
פתרון: |
|
|
|