תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השרון איזור:
מטרופולין שם בית העסק:
נתיב האבות 3, כפר סבא כתובת:
אזור השרון סניף בית העסק:
התנהוגתה ואי טיפול הולם של נושרוצה שיהיה שם רע למטרופלין b נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מאוד אוהב את מטרופלין , אבל לצערי בגלל התנהגות של נופר שרוצה שיהיה לה במיוחד שם רע . התלונה שלי שלא טיפלה כיאות בבעיה והתמחקה מפתרון מתשובה , שהמערכת עבדה תמיד כראוי .
התלונה היא בקו 5 ביום שלישי 9/9 וזה נמשך כמה שבועות שנופר היא הופכת את המדור לא נופר לתלונות בציבור אלא משחקת בציבור ולא נותנת שירות ראוי ורוצה שיהיה לה שם רע למטרופלין . כתבתי והתלונני שהנהג של קו 5 בשעה 5 לא עצר בצומת רעננה ובגלל לו א. רבתי עם אבירים מהמוקד של מטרופלין , ובגלוו נסענו במונית שירות . ומאז למרות שאני אוהב את קו 5 אני לא נוסע בגלל התנהגות של נופר .
בזבוז זמן וכספי סוג הנזק :
פטרוין נופר היא עושה רע לחברה ולא יודעת לתת שירות הולם ופיצוי כספי על בזבוז זמן ועוגמת נפש פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי-רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר בר-ניר מוכרת לנו והיא נבדקה וטופלה. עם קבלת פנייתו המקורית במחלקת פניות הציבור שלנו הועברה פנייתו לבדיקת מחלקת התפעול. ממצאי הבדיקה הראו כי בתאריך 9914, הנסיעה בקו 5 שתוכננה לשעה 1700 ממסוף רעננה בוצעה בזמן ולפי לוח הזמנים. עוד עלה, כי הנהג עצר ופתח דלתות קדמיות לשם העלאת נוסעים בתחנתו הראשונה- אותה התחנה בה המתין הפונה. חשוב להדגיש, כי ממצאינו אלו מסתמכים על מערכות האיכון והבקרה שלנו. תגובה:
בדיקת הפניה באמצעות מערכות האיכון והבקרה. אימות עצירה בתחנה בה המתין הלקוח ופתיחת דלתות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה