|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור השרון |
איזור: |
מטרופולין |
שם בית העסק: |
נתיב האבות 3, כפר סבא |
כתובת: |
אזור השרון |
סניף בית העסק: |
התנהוגתה ואי טיפול הולם של נושרוצה שיהיה שם רע למטרופלין b |
נושא התלונה: |
יום שלישי 09 ספטמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מאוד אוהב את מטרופלין , אבל לצערי בגלל התנהגות של נופר שרוצה שיהיה לה במיוחד שם רע . התלונה שלי שלא טיפלה כיאות בבעיה והתמחקה מפתרון מתשובה , שהמערכת עבדה תמיד כראוי .
התלונה היא בקו 5 ביום שלישי 9/9 וזה נמשך כמה שבועות שנופר היא הופכת את המדור לא נופר לתלונות בציבור אלא משחקת בציבור ולא נותנת שירות ראוי ורוצה שיהיה לה שם רע למטרופלין . כתבתי והתלונני שהנהג של קו 5 בשעה 5 לא עצר בצומת רעננה ובגלל לו א. רבתי עם אבירים מהמוקד של מטרופלין , ובגלוו נסענו במונית שירות . ומאז למרות שאני אוהב את קו 5 אני לא נוסע בגלל התנהגות של נופר .
|
בזבוז זמן וכספי |
סוג הנזק : |
פטרוין נופר היא עושה רע לחברה ולא יודעת לתת שירות הולם ופיצוי כספי על בזבוז זמן ועוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
סיון שירי-רכזת פניות ציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתו של מר בר-ניר מוכרת לנו והיא נבדקה וטופלה.
עם קבלת פנייתו המקורית במחלקת פניות הציבור שלנו הועברה פנייתו לבדיקת מחלקת התפעול.
ממצאי הבדיקה הראו כי בתאריך 9914, הנסיעה בקו 5 שתוכננה לשעה 1700 ממסוף רעננה בוצעה בזמן ולפי לוח הזמנים.
עוד עלה, כי הנהג עצר ופתח דלתות קדמיות לשם העלאת נוסעים בתחנתו הראשונה- אותה התחנה בה המתין הפונה.
חשוב להדגיש, כי ממצאינו אלו מסתמכים על מערכות האיכון והבקרה שלנו. |
תגובה: |
בדיקת הפניה באמצעות מערכות האיכון והבקרה. אימות עצירה בתחנה בה המתין הלקוח ופתיחת דלתות. |
פתרון: |
|
|
|