תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור חיפה איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
חיוב שלא כדין נושא התלונה:
שמש לימור שם/כינוי:
‏יום שני ‏09 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי לימור בתאריך 9.6 התקשרה אלי נציגה של אורנג ואמרה לי שמאחר ואני לקוחה ותיקה שלכם היא רוצה להוזיל לי את החבילה ובאותה נשימה גם אקבל IPED למרות שלא רציתי איך שהוא היא הצליחה לשכנע אותי לעדכן את החבילה למרות שהסברתי לה כי בעוד חודשיים אני מסיימת סוף כול סוף לשלם עבור שני המכשירים שרכשתי עבורי ועבור ביתי הגדולה
עד כאן הכול טוב ויפה. חודש אחרי קיבלתי חיוב של 574.36 ש"ח במקום 245 ש"ח שסוכמו עם רבקה הנציגה. התקשרתי לנציגת שירות בוארנג והסברתי לה על העיסקה היא מצידה אמרה שהיא לא רואה שנעשתה עיסקה, אמרתי לה שגם קיבלתי IPED גם את זה היא לא ראתה.
, התקשרתי שוב לרבקה אותה נציגה העשתה איתי את העיסקה הסברתי לה מה קרה, ואמרה שאף פעם לא קרה לה דבר כזה, ושהיא מעדכנת את החבילה לא לדאוג והם יזכו אותי. חודש אחרי שוב אני מקבלת בקשה לחיוב של 605 ש"ח, מיד התקשרתי לחברת הויזה וביקשתי לא לכבד את העיסקה. במקביל התקשרתי לאורנג הסברתי שוב ושוב, התקשרתי גם לאותה רבקה, ששוב אמרה לא יכול להיות זה בדרך כלל לא קורה.
הסברתי לה שברגע שהם יסדירו את העניין ועדכון החבילה אני אתן הרשאה לחייב את החשבון שלי כפי שסוכם מלכתחילה. יצא במקרה שגנבו לבת שלי את הטלפון וביקשתי להקפיא את החשבון שלה ולחסום את המספר שלה, שבוע אחרי קניתי לה מכשיר חדש וביקשתי לחבר בחזרה את הקו. הנציגה אמרה שיש לי חוב בסך 330 ש"ח כי לא כיבדו את הוויזה, נתתי באותו רגע הוראה לחייב אותי עד כאן הכול מעולה.
בערב חג ראש השנה, קיבלתי שיחה מנציגת אורנג שהודיע לי כי אני חייבת 608 שח שוב, שוב התקשרתי לאותה רבקה ודיברתי עם נציגים שונים למינהם, אותה רבקה שאצלה זה אף פעם לא קורה, ולצערי שוב קרה , לאחר שהמתנתי כמעט שעתיים ושרפתי את זמני היקר בערב חג
רבקה דיברה עם המנהל שלה בשם מתנאל שהבטיח כי העניין סודר ואני אקבל זיכוי עוד מהפעם הראשונה ושאני לא חייבת ותוך חצי שעה אקבל SMS שהכול סודר, כמובן שלא סודר דבר. דיברתי ביום ראשון לאחר החג עם אורנג ועם רבקה לאחר ששלחתי לה הודעות שלא קיבלתי את הSMS
שהובטח לי. בכדי שאוכל לראות העניין סגור הרמטי.
היום 7.10.14 שוב קיבלתי טלפון מאורנג שאמר כי אני שוב חייבת 600 ש"ח ושוב הסברתי את הכול. מהתחלה כבר מיואשת ועייפה מהחברה ברצוני לציין כי בתאריך 1.10.14 התקשרתי לחברת הוויזה וביקשתי שיכבדו מעטה את החיובים של אורנג מאחר וחשבתי שהכול סודר
התשלום של חודש 9.14 לא כובד כי להייתי צריכה לתת הוראה לכבד את הוויזה לפוחות 5 ימים לפני אמרתי אין בעיה אני אתקשר בעצמי ואשלם להם בדיוק כמו חודש שעבר ששילמתי דרך הוראה טלפונוית 330 ש"ח .
דיברתי שוב עם נציגה שאמרה לי שהם הגיעו איתי להסדר שאני אשלם ב-14.10 הסברתי לה שאני לא יודעת על מה היא מדברת והשיחה היחידה שאמרתי זה שלא יעיזו לחייב אותי 600 ש"ח לא דיברו איתי על שום הסכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבטל מייד את החיוב של ה-600 ש"ח פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. ביום 13.10.14 שוחחתי עם גב' שמש והנושא טופל. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה