|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור ירושלים |
איזור: |
אגד (Egged) |
שם בית העסק: |
גבעון הישנה- תחנת אוטובוס |
כתובת: |
תחנת |
סניף בית העסק: |
אי עצירה בתחנת האוטובוס |
נושא התלונה: |
יום שני 13 אוקטובר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/10/14 בתי המתינה בתחנת האוטובוס בגבעון הישנה לכיוון ירושלים, האטובוס קו 131עבר לפני המועד שצויין באתר אגד, כ- 7 דק' מוקדם יותר, הנהג לא עצר למרות שסימנה לו, הוא פשוט חלף, והיא נאלצה לחכות כ-50 דק' עד להגעת האוטובוס הבא. אותו מקרה חזר על עצמו באותו שבוע במוצ"ש. למרות שהאוטובוס לא היה מלא הנהג לא עצר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שמקרים כאלה לא יחזרו על עצמם ושהנהג יקבל נזיפה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
שולמית שלום. קו 131 אינו שייך לחברת "אגד" אלא לחברת "אגד תעבורה", שהינה חברה נפרדת לחלוטין. נא הפני את התלונה אליהם. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|