תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור הדרום איזור:
מלונות פתאל שם בית העסק:
ים המלח כתובת:
ליקויי בטיחות ותחזוקה חמורים במתקני ילדים במלון לאונרדו קלאב ים המלח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, בתאריך 8.10.14 הגעתי עם שני ילדיי- בן 5.5. ובן 2.5 להתארח שלושה ימים בבית המלון לאונרדו קלאב בים המלח. לאורך השהיה היו מגוון רחב של אירועים ומקרים מאכזבים, מכעיסים ומקוממים שאת העיקריים ביניהם פירטתי בפנייתי לשרות לקוחות של בית המלון לאחר סיום הנופש. אולם בית המלון בחר בכלל לא להתייחס לפנייתי, שבשוליה היו מצעים מלוכלכים, קלקול קיבה שהילד הגדול חטף שם ביום השני מאוכל שאכל במלון (הרי הכל כלול), והחמור ביותר עליו הלנתי הוא נושא חוסר בטיחות ותחזוקה במתקני הלונה פארק לילדים שממוקם באזור בריכת המלון, כך שלאף מתקן אין אמצעי בטיחות או חגורות בטיחות, למשל בספינת הפיראט אין חגורות לאבטח את המשתמשים והיא עולה לגובה רב, לרוב המושבים בקרוסלת נדנדות שמסתובבת מהר אין סגירה, לרכבת אין חגורות ואפשר לעלות ולרדת באמצע נסיעה, אם היא נוסעת ולא נתקעת באמצע כמו שקרה לסירוגין. ולעניין מה שקרה לילד שלי בן ה 2.5 הוא שעלה על מתקן דינוזאורים מסתובבים בגובה יותר מ- 3 מטר באויר, כשבאף מושב אין חגורות בטיחות או איזו סגירה מינימלית אחרת, למזלי הוא לא ניסה לרדת מהמתקן בעודו באויר כי אפשר פשוט ליפול על האבנים או הבטון, אלא שלקראת עצירת המתקן, בעודו עדיין מסתובב על הקרקע הוא רצה לרדת, והרגל שלו נכרכה בכבל בצבע שחור, ככל הנראה כבל חשמל שנמצא בתוך המתקן בו ישב ולא היה מחובר בצורה בטיחותית אלא רופף לחלוטין, והוא התחיל לצאת מהמתקן לפני שעצר סופית ומאחר ורגלו נתפסה בכבל הוא נפל ונגרר מרחק לא גדול כשרגלו תפוסה, ובמזל נגרמה לו רק חבלה ברגל היכן שהכבל גרר אותו. כעסתי מאוד על הנער שהפעיל את המתקן, כי גם לפני כן שאלתי אותו מה זה חוסר הבטיחות והתחזוקה של המתקנים ואותו נער מפעיל אמר שמדובר בכבל חשמל ובאמת צריך לתלוש את הכבל הזה.
מיותר לציין כי הילד יכול היה להיפצע בצורה חמורה וכך גם כל ילד אחר יכול להיפגע בהיעדר אמצעי בטיחות במתקנים.
כאמור, פניתי לשרות לקוחות כדי שייתנו את הדעת לנושא וכדי למנוע סיכון ואפשרות פגיעה ופציעה, אבל מבית המלון או מרשת פתאל לא טרחו להתייחס לפנייתי למעט התשובה האוטומטית שנשלחת אליי חזרה עם מילוי פניה לפיה בקשתי בטיפול, אלא שמאז חלפו כשבועיים ללא שום התייחסות.
יש לי הרושם שלחברת פתאל נוח להתעלם מסיבותיה ולכן אני בוחרת להתריע ולהתלונן באופן הנוכחי.
אשמח מאוד להתעדכן לגבי אופן הטיפול בתלונתי.
בכבוד רב.
אציין כי יש ברשותי צילומי החבלה ברגלו של בני וכן צילומים של כלל המתקנים המתעדים את ליקויי הבטיחות אותם פירטתי.
נזק גוף סוג הנזק :
תיקון ליקויים פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי- מנהלת פניות אורחים שם ותפקיד:
תודה על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב נשלח אלייך לכתובת ביתך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה