תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השרון איזור:
מטרופולין שם בית העסק:
נתיב אבות 5 כתובת:
תשובה לתשובה של שירי סיון בנוגע לתלונה של 9/9 הרבה אי דיוקים נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בנוגע לתשובה שלי סיון שירי בתלונה הנ"ל מה20/10
יש הרבה אי דיוקים אני עם שלושה בנות חיכנו לקו 5 ומאחר שלא הגיע עלינו על מונית שירות והוכחה השני היא שצעקתי על אבירים במרכז השירות של מטרופלין *5900 אם היה כמו סיון שירי אומרת אז לא היה צורך לצעוק אל אבירם בטענה שאוטובוס לא הגיע רק בבצרה ראיתי אותו שירדתי עליו צעקי שאוטובוס לא הגיע . אז אם הוא היה מגיע לא הינו צריכים לעלות על מונית שירות ולא הייתי צריך לנתק לאבירם ממרכז השירות וגם לצעוק עליו . מסקנה מסיפור הזה ב300 אחוז קו 5 לא עצר בתחנה והשנייה הרבה פעמים בלוח האלקטרוני בתחנה אין קו 5 מצוין רק 47 ולא 5 או קו 2 המסקנה . שלי שירי סיון מטעה ואן הוכחות שהיא פעלה כסדרה אני רוצה לראות אם היא מוצאת מישהו שעלה בקו 5 בצומת רעננה באותו יום המדובר ??? . היא רק המערכה שמערכת פעלה כנראה שמערכת שלכם דפוקה כי לא אני לבד הייתי עם עוד 3 נשים וכולונו עלינו למונית שירות ולא קו 5 ומאז אני לא עולה קו 5 כי אני לא סומך על קו 5 למרות שאהבתי את קו 5 רק בגלל השירות הלא הולם ושיקרי של נופר ושל סיון שירי זה לא מחקלת תלונות ציבור זה מחלקת הטעיות לציבור
זה התגובה האמיתית לדברי של שירי סיון הלא אמתיות ושקרית
פנייתו של מר בר-ניר מוכרת לנו והיא נבדקה וטופלה. עם קבלת פנייתו המקורית במחלקת פניות הציבור שלנו הועברה פנייתו לבדיקת מחלקת התפעול. ממצאי הבדיקה הראו כי בתאריך 9914, הנסיעה בקו 5 שתוכננה לשעה 1700 ממסוף רעננה בוצעה בזמן ולפי לוח הזמנים. עוד עלה, כי הנהג עצר ופתח דלתות קדמיות לשם העלאת נוסעים בתחנתו הראשונה- אותה התחנה בה המתין הפונה. חשוב להדגיש, כי ממצאינו אלו מסתמכים על מערכות האיכון והבקרה שלנו. תגובה:
בדיקת הפניה באמצעות מערכות האיכון והבקרה. אימות עצירה בתחנה בה המתין הלקוח ופתיחת דלתות. שקר הלא היתה פתיחת דלתות ולא היתה עצירת אוטובסו ובו המערכת כשלה ב200 אחוז .
הדבר היחיד שיכול להיות הוא שפתח את הדלת והתבלבל בתחנה הלא נכונה , או שרק החליף מספר באמצע הדרך רק אז אפשר להבין את הטעות
בזבוז זמן סוג הנזק :
להגיד אמת ולא לשקר פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי-רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר בר-ניר מוכרת לנו והיא נבדקה וטופלה. עם קבלת פנייתו המקורית במחלקת פניות הציבור שלנו הועברה פנייתו לבדיקת מחלקת התפעול. ממצאי הבדיקה הראו כי בתאריך 9914, הנסיעה בקו 5 שתוכננה לשעה 1700 ממסוף רעננה בוצעה בזמן ולפי לוח הזמנים. עוד עלה, כי הנהג עצר ופתח דלתות קדמיות לשם העלאת נוסעים בתחנתו הראשונה- אותה התחנה בה המתין הפונה. חשוב להדגיש, כי ממצאינו אלו מסתמכים על מערכות האיכון והבקרה שלנו. תגובה:
בדיקת הפניה באמצעות מערכות האיכון והבקרה. אימות עצירה בתחנה בה המתין הלקוח ופתיחת דלתות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה