תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקאות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מי עדן שם בית העסק:
אי עמידה בהסכם שנקבע ואי משלוח חשבוניות ותעודות משלוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
למרות שחברת מי עדן סיכמה עימנו מחיר לשירות הבאת כדי מיים היא העלתה את המחיר מבלי ליידע אותנו ב 40% , לא שלחה חשבוניות, למרות שבקשנו מספר פעמים לשלוח חשבוניות בדואר , המחלקים לא השאירו תעודות משלוח בעת הבאת הכדים ולא היה ביכולתנו לבדוק את נכונות החיובים, יצרנו קשר עם החברה מספר פעמים בבקשה לשלוח חשבוניות ועדיין לא נעננו , אנו לקוחות ותיקים (כ 12 שנים) חשים מרומים ומאוכזבים ומבקשים מיד להפסיק את המנוי ולקבל את החשבוניות מאוגוסט 2012 מועד הסיכום האחרון עם מי עדן בשיחה עם נציג שירות נאמר לנו כי האחריות מוטלת עלינו , היה עלינו להכנס לאתר של מי עדן ולבדוק את החשבוניות והם לא מחוייבים לשלוח את החשבוניות אלינו , כמו כן נאמר לנו כי באתר היינו יכולים לקבל מידע לגבי עליית מחירים, ככל הידוע לי זכותי הבסיסית כלקוח המשלם בהוראת קבע לקבל את החשבוניות שלא דרך האינטרנט.
משלוח חשבוניות רטרואקטיבי והחזר ההפרשים בגין עליית המחירים פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה ,בכל נקודת זמן,כראשון במעלה.במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות. תלונתהשל גב' טל מנור טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתינו. תגובה:
שוחחנו עם הלקוחה נשלחו אלייה החשבוניות במייל ומנהל הפצה שוחח איתה בנוסף. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה