תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השרון איזור:
מטרופולין שם בית העסק:
נתיב אבות 5 כתובת:
אזור השרון סניף בית העסק:
סיון *** נציגת שקרים לציבור שוב משקרת ושוב משקרת המערכת לא עבדה ולא ענתה תשובה לסטירות שלי ? נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏נובמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
סיון *** נציגת לא פניות בציבור אלא שקרים בציבור בשיתוף נופר משקרת במצח נחושה כי לא ענהת לסטירות שלי על כל דבריה , אם המערכת הייהת עובדת כמו שצריך למה הייתי צריך לצעוק על אבירם ממרכז שירות שקו 5 לא הגיעו וגם ניתקעתי לו את השיחה ולמה עם קו 5 היה מגיע לא היינו צריכים לנסוע במונית שירות אני ועוד שלשה נשים כולנו עלינו על מונית שירות מסקנה : שירי סיון משקרת ולא ענתה לסטריות אני עינתי שמערכת כשלה ואין הוכחה , יש לי הוכחה שאני התקשרתי לאבירם ממרכז שירות וצעקתי עליו וגם נתיקת לו מכסע בגלל שקו 5 לא הגיע הוא אמר שעבר אבל לא עבר ארבעתנו היינו עדים ונסענו במונית שירות בגלל שהוא לא הגיע רק ראיתי אותו בבצרה שירדתי מונית שירות , רק ראיתי אותו בבצרה שירדתי במונית שירות , הדבר היחיד שיכול להיות נכון שהוא פתח את הדלת אבל לא היה קו 5 אלא קו אחר בטעות לא החליף או שלא עצר בתחנה הנכונה ואז זה היה קו לא החליף את המספר ועוד תשובה לא אמיתית כנה אני כותב את המקרה באתר מטרופלין , וגם בקפה מארקר וגם פייסבוק כי כי אני רוצה תשובה אמיתית וכנה וזה חשובה שחברה גדולה עם נהגים טובים יש צמד בנות שקרניות שלא עונות לסטירות שלי רק עונות שהאוטובוס עבר כראוי אבל לא ענו לסטירות שלי וזה בושה וכלימה ואם לא תקבלו כך מכתב תלונה מפורסם בפייסבוק , בקפה מארקר ומכתב מהנהלה שהנה העתק ממנו מאת
דקל ***
עלבון סוג הנזק :
תפסיקו לשקר , ותענו על השאלות, אתם לא עונים תשובה אמיתית ולא סוטרים את הטענות וכמובן פיצי כספי פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי-רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר בר-ניר מוכרת לנו והיא נבדקה וטופלה. עם קבלת פנייתו המקורית במחלקת פניות הציבור שלנו הועברה פנייתו לבדיקת מחלקת התפעול. ממצאי הבדיקה הראו כי בתאריך 9914, הנסיעה בקו 5 שתוכננה לשעה 1700 ממסוף רעננה בוצעה בזמן ולפי לוח הזמנים. עוד עלה, כי הנהג עצר ופתח דלתות קדמיות לשם העלאת נוסעים בתחנתו הראשונה- אותה התחנה בה המתין הפונה. חשוב להדגיש, כי ממצאינו אלו מסתמכים על מערכות האיכון והבקרה שלנו. תגובה:
בדיקת הפניה באמצעות מערכות האיכון והבקרה. אימות עצירה בתחנה בה המתין הלקוח ופתיחת דלתות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה