|
|
|
|
|
|
|
|
בתי מלון וצימרים |
מגזר: |
אזור הדרום |
איזור: |
מלונות פתאל |
שם בית העסק: |
מלון לאונרדו ים המלח |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בין התאריכים 10/10/2014 - 12/10/2011 אני אשתי ותינוקת היינו בחובשה במלון לאונרדו ים המלח קיבלנו חדר (408) . שילמנו על חופשה של 2 לילות 2350 שייח. ניקוז של אמבטיה בחדר היה מפורק ( יש לי תמונות ) ואי אפשר היה לעשות אמבטיה . זה היה לנו מאוד חשוב מקוון שהיינו עם התינוקת . גם האור בחדר עבד חלקי . שלושה ימים ביקשנו לסדר את הזה , כל הזמן הבטיחו לנו שיסדרו את זה . אבל אף אחד לא באה ולא סידר את זה . הרגשה ממש מגעילה . שילמנו הרבה כסף כדי לנוח ולא נהנינו מהחופשה . אני חושב שמגיע לנו פיצוי הולם על המחדל הזה .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
מלונות פתאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל |
תגובה: |
מכתב תגובה נשלח מהנהלת המלון לכתובת מגוריך |
פתרון: |
|
|
|