|
|
|
|
|
|
|
|
מוצרי חשמל וצילום |
מגזר: |
אזור הצפון |
איזור: |
אלקטרה |
שם בית העסק: |
שרות ארצי |
סניף בית העסק: |
שרות אלקטרה למכשירי חשמל ביתיים |
נושא התלונה: |
יום רביעי 22 אוקטובר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי טכנאי, תוך ציון קוד תקלה שבתצוגה של מדיח כלים.
א- התחייבו להודיע על הגעה לפחות 1/2 שעה מראש הודיעו 10 דקות מה שגורם ללחצים מיותרים שנמצאים בעבודה.
ב- בלי לפתוח את המכשיר הטכנאי קבע כתוצאה מכך שיש גרגירי קרקר שכנראה עכבר גרם לבעיות.
ג- הטכנאי קבע שאין ביכולתו לקבוע מהות התקלה , רק אמר שכנראה נפגעו כרטיס בחוטים ויש לשלוח למעבדה מה שגורר עלויות הובלה , בדיקת מעבדה ו"כנראה" עוד הוצאות בלי אפילו הערכה כמה יעלה
ד- למרות שהיה 10 דקות ולא עשה כלום הוא דרש "250 ש"ח על הביקור !!
ה- התקשרתי לחברה ותגובתם : ככה זה!
ו- מי שקונה מוצר באחריות אלקטרה מקבל שרות גרוע מחברת "פלרון" המפוקפקת ראה הוזהרתם!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
או בדיקת טכנאי מקצועי שמבין ויכול לאבחן את התקלה או שרות במעבדה תוך זיכוי על הכספים שנגבו שלא כדין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
שירות לקוחות- אלקטרה סחר |
שם ותפקיד: |
תואם שירות לבדיקה יסודית במעבדה |
תגובה: |
תואם שירות לבדיקה יסודית במעבדה |
פתרון: |
|
|
|