תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור הצפון איזור:
אלקטרה שם בית העסק:
שרות ארצי סניף בית העסק:
שרות אלקטרה למכשירי חשמל ביתיים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טכנאי, תוך ציון קוד תקלה שבתצוגה של מדיח כלים.
א- התחייבו להודיע על הגעה לפחות 1/2 שעה מראש הודיעו 10 דקות מה שגורם ללחצים מיותרים שנמצאים בעבודה.
ב- בלי לפתוח את המכשיר הטכנאי קבע כתוצאה מכך שיש גרגירי קרקר שכנראה עכבר גרם לבעיות.
ג- הטכנאי קבע שאין ביכולתו לקבוע מהות התקלה , רק אמר שכנראה נפגעו כרטיס בחוטים ויש לשלוח למעבדה מה שגורר עלויות הובלה , בדיקת מעבדה ו"כנראה" עוד הוצאות בלי אפילו הערכה כמה יעלה
ד- למרות שהיה 10 דקות ולא עשה כלום הוא דרש "250 ש"ח על הביקור !!
ה- התקשרתי לחברה ותגובתם : ככה זה!
ו- מי שקונה מוצר באחריות אלקטרה מקבל שרות גרוע מחברת "פלרון" המפוקפקת ראה הוזהרתם!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
או בדיקת טכנאי מקצועי שמבין ויכול לאבחן את התקלה או שרות במעבדה תוך זיכוי על הכספים שנגבו שלא כדין פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות- אלקטרה סחר שם ותפקיד:
תואם שירות לבדיקה יסודית במעבדה תגובה:
תואם שירות לבדיקה יסודית במעבדה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה