תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברות מגזר:
אזור השפלה איזור:
עסקה טובה שם בית העסק:
קבלת מוצר שונה משהוזמן נושא התלונה:
פינקלשטיין ,תחיה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏22 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.10.2014 ביקשתי לרכוש את מוט הפלא עם מערכת הסחיטה הגאונית, שזה דלי עם שני תאים בעל דוושה לסחיטה וראש להחלפה למוט עם פילטר.
בתאריך 4.11.2014 קיבלתי את החבילה בדאר רשום אולם כאשר פתחתי את החבילה התברר כי קיבלתי מוט שונה וללא הדלי. בתאריך 5.11.2014 בשעה 14.05 התקשרתי ודיברתי עם בחורה בשם אנט הסברתי את הענין ונאמר לי כי הדליים אזו מהמלאי ואין לה מושג מתי יתחדש המלאי , היא הבטיחה לי שנציג משירות הדאר יצור עימי קשר על מנת לקחת חזרה את המוצר ומו כן אזוכה בסכום של 148.99 ש"ח . עד לכתיבת שורות אלה לא התקשר שום נציג וכאשר אני מתקשרת לשירות לקוחות מבטיחים שיחזרו אלי ולא חוזרים או שנתקים את הטלפון לאחר המתנה של מספר דקות.
האם לזה אתם קוראים עיסקה טובה, הרי זו עיסקה גרועה ביותר חוייבתי על דבר שאין לי צורך. מקווה שהפעם זה לא יפול בין הכסאות ואקבל חזרה את כספי . תודה מראש תחיה.
כספי סוג הנזק :
לקבל את מה שהזמנתי או את הכסף שחוייבתי . פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה אברהם מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
אין לנחלים שליח ולכן סוכם מול הלקוחה שתשאיר את המוצר ב49.90 במחיר מתנה ממש ותזוכה 100 שח. תגובה:
ראה הנ"ל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה