תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור הדרום איזור:
מלונות פתאל שם בית העסק:
מרכז עזריאלי, הבנין המשולש, תל אביב, מיקוד 67023 כתובת:
מלון ליאונדרו פריוילג' ים המלח סניף בית העסק:
קבלת חדרים שלא בהתאם להזמנה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏נובמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
התארחנו במלון ליאונרדו פריוילג' בין התאריכים 18-22 לנובמבר. בחרנו את המלון עלפי המלצת חברים מתוך תקווה שהמלון יתאים לנו לחופשה יוצאת דופן עם הורים זקנים בני 91 ו87.
הזמנו 3 חדרים במרכז ההזמנות של פתאל (הזמנות מספר 247826, 247827 ו247828).
הדגשנו שההורים המבוגרים מוגבלים בהליכה וזקוקים לעזרה. הובטח לנו חדר לנכים עם מקלחון ליד המעלית ו2 החדרים האחרים צמודים לחדר הנכים.
כשהגענו למלון הסתבר שהחדר ליד המעלית הוא עם אמבטיה ללא מקלחון, ונאמר לנו שאין בכל המלון חדר עם מקלחון ליד המעלית.
גב' רוזין (יחסי ציבור של המלון) הציעה פתרון של מקלחת ציבורית בספא של המלון או שההורים יהיו בחדר נכים המרוחק מאד מהמעלית.
היינו מאוכזבים, מיואשים ועייפים לאחר כ5 שעות בדרכים. לבסוף התפשרנו על הפתרון שאחי ילון בחדר הנכים וההורים ילכו בבוקר להתקלח בחדרו כך שאת הדרך הלוך ושוב הם יעשו רק פעם ביום עם ליווי שלנו.
ההורים נשארו בחדר ליד המעלית ואנחנו בחדר לידם.
הפתרון הדחוק העיב על החופשה. אנחנו חשבנו לחזור למחרת הביתה אך ההורים החליטו להישאר מתוך מחשבה שלא בטוח שיוכלו להגיע שוב לים המלח.
אנחנו ציפינו שהמלון יעמוד בהתחייבות מרכז ההזמנות של פתאל.
אנחנו מבקשים פיצוי על עוגמת הנפש והטירדה שנגרמו לנו עקב הטעייה של רשת פתאל. אחרת היינו בוחרים במלון אחר שיעמוד בבקשותינו.
חופשה באיכות ירודה סוג הנזק :
פיצוי כספי או חופשה ברמה נאותה ללא תשלום פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי- מנהלת פניות אורחים שם ותפקיד:
תודה על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
נעשתה שיחה טלפונית ממנהלת קשרי אורחים של המלון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה