|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור ירושלים |
איזור: |
שגריר |
שם בית העסק: |
בתאריך 24\7\0\05 |
נושא התלונה: |
יום חמישי 24 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך זה הזמנו גרירה לרכבנו מזדה mpv מחברת שגריר שזו החברה שביטוח ישיר מבטח דרכה.
בגרירה זו ניזוק האגזוז של הרכב. יש לכך עדים . החברה מתנערת מאחריות כלשהיא , כל שיחות הטלפון אליהם והיו עשרות כאלו נענו ב- נחזור עם תשובה. לאחר תקופה ארוכה הודיעו שלא מודים בנזק. בקשתינו היחדה שהסכימו למלא- לשלוח מכתב שהם מככישים אחריות לא התבצעה. ואנחנו מחכים עד היו. נודה לעזרתכם אנחנו מיואשים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
שגריר שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|