תלונות שגריר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור חיפה איזור:
שגריר שם בית העסק:
תלונה בגין חיוב ללא התרעה והטרדה ממנהל שירות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני רוצה להגיש קודם כל תלונה רשמית על מנהל שירות שלכם שדיברתי איתו במהלך הגרירה האחרונה שלי, הוא דיבר איתי כל היום ממספרי הטלפון של החברה כדי לבדוק שכל הבעיה שהייתה לי עם הגרר נפתרת רק שהוא לא השאיר את התפקיד שלו בעבודה והוא הרשה לעצמו לקחת את הפרטים האישיים שלי ממקום העבודה שלו והרשה לעצמו לשלוח לי מהמספר טלפון הפרטי שלו הודעה בוואטס אפ ובקשת חברות בפייסבוק זה לא מקובל בשום צורה שלי, זו חוצפה ויש אפילו כמה עבירות פליליות שקשורות להתנהלות כזו.. אני דורשת שזה יטופל במלוא החומרה.. בנוסף אותו מנהל חנון אמר לי שיש לי חודש (לא שבועיים, חודש!) לשלוח את המסמכים הדרושים כדי שלא יחייבו אותי על הגרר בפועל חייבו אותי לפני שעבר חודש ושהנציגה חזרה אליי-בשם יפית לעדכן אותי על זיכוי שאלתי אותה למה מחייבים בלי לומר אז היא אמרה שהם השאירו לי הודעה קולית ושזה תקף (רק אני רואה מה לא בסדר פה?) בנוסף הדבר שהכי מקומם אותי הוא שאני מבוטחת בשגריר דרך הביטוח שלי והמספר כרטיס אשראי שיש לביטוח שלי ושממנו הם מחייבים אותי זה לא הכרטיס שלי שחויב בשגריר.. אז איך חברת שגריר השיגה את הכרטיס אשראי שלי שאפילו לחברת ביטוח שלי אין וחייבה אותו? חשבתי על זה במשך זמן מה ואז הבנתי! הרי אני לא רשמתי את המספר כרטיס על הטופס התחייבות של הגרר מה שזה אומר שזה נלקח משיחת טלפון שהייתה לי איתכם לפני.. אני לא מבינה למה חברת גרירה תשמור את הכרטיס שלי האישי אם אני משלמת לה גם ככה דרך חברת הביטוח (הביטוח עצמו משלם).. כל אלו הן הסיבות לבעיה שיש לי כרגע שחוייבתי 384 שקלים ועכשיו רוצים להחזיר לי את הכסף רק תוך שבועיים בצק במקום מיד לתוך אמצעי התשלום כפי שידעו לקחת אותו... פשוט בושה מחכה לשיחה בחזרה ובלי הודעות קוליות
ועוגמת נפש סוג הנזק :

שגריר שירות לקוחות

, תגובה:
ניסים מזרחי שם ותפקיד:
הנושא נבדק על ידנו ולצערי תלונת הלקוחה מוצדקת. לאור הנ"ל טפלנו בהחזר התשלום שמגיע ללקוחה וגם נציג השרות אשר פנה אליה בווטסאפ טופל משמעתית. ליבנו את הדברים עם הגברת קורן, הבענו את צערנו על האירוע ובכך הסתיים הנושא. תגובה:
התנצלות שניתנה והשבת הסכום שניגבה מהגברת קורן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה