תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור הדרום איזור:
מטרופולין שם בית העסק:
לא מודיעים על שינויים בלו"ז נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
האוטובוס מירושלים לירוחם היה יוצא כל יום שישי ב 1. בשבועות האחרונים שינו את זה ל 12:30. השינוי היה כתוב באותיות קטנות בתוך הודעה גדולה עם הרבה מאוד עדכונים, ולא ראינו אותה בכלל.
השבוע היינו אמורים ליסוע לירוחם, באנו ממרחק לתחנה, המתנו שם הרבה זמן עד שהתקשרנו ואמרו לנו שהקדימו את השעה. והיינו צריכים להתארגן לשבת ברגע האחרון.
למה לא מודיעים בצורה ברורה??
כספי סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
רכזת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח ועדכנה אותו שהודעה בנושא שינוי שעת הנסיעה פורסמה באתר שלנו החל מה24.11. בנוסף, דאגנו לחלוקה של עלונים באוטובוסים בהם הכיתוב היה בולט וברור. בשיחה עם הלקוח עלה, כי הפרסום לגביו פנה נתלה באחד מבתי הכנסת בירוחם אליו מגיעים הוריו- אך חשוב לציין, כי פרסום זה לא פורסם על ידנו. תגובה:
מומלץ להתעדכן דרך ערוצי המידע שלנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה