תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השרון איזור:
מטרופולין שם בית העסק:
נתיב אבות 5 סניף בית העסק:
סיון שירי היא בוגדת בחברה ומזיקה לה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מחכה עוד מספר ימיים בלבד על תשובה לתלונה שלי ואם לא , אתלונן ישר להנהלה וזה המכתב שיגיש
לכבוד הנהלה של מטרופלין התלוננתי מספר פעמיים על התלונה שקו 5 לא עצר בתחנה , וכל מכתב שכתבתי הם הגיבו בצורה לא ענינית ולא נכונה ולא ענו לסטירות שלי , הם ענו שלפי הבקרה האוטובוס עצר בצומת רענה אז תגיד לי אם הוא היה עוצר למה היינו צריכים לנסוע במונית שירות אני ועוד 3 נשים וגם צעקתי במרכז המידע שלכם על איברם ומרוב כעס (אז לא ידעתי שנסע בלי לעצור ) ונתתקתי לו מרוב כעס , המסקנה היחידה שהמערכת לא עבדה כראוי , וסיון שירי לא מטפלות כראוי בבעיה אם רוצים להזיק לחברה , הנהגים אני מאוד אוהבים ,אבל הנציגות שירות הם הופכים לנציגת שקרים לציבור והטעיית הציבור ועוד הוכה ביום שני לפני זה 8/9 קו 5 גם לא עצר לה. אני קורא להנהלה כי אפשר לסמוך על נציגות הציבור הם לא אמינות , פיצוי הולם ולהזיז אותם לתפקיד אחר כי הם לא מוסגלים להודות באמת ואין להם צלם אנוש , הם מעתיקים את הודעה וזאת פשוט שערוריה . מכחה לתשובה מהנהללה כי אפשר לסמוך על נציגות הציבור כי הם משקרות .

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי-רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר בר ניר מוכרת לנו ונענתה לו במספר הזדמנויות. עם קבלת פנייתו המקורית במחלקת פניות הציבור שלנו הועברה פנייתו לבדיקת מחלקת התפעול. ממצאי הבדיקה הראו כי בתאריך 9914, הנסיעה בקו 5 שתוכננה לשעה 1700 ממסוף רעננה בוצעה בזמן ולפי לוח הזמנים. עוד עלה, כי הנהג עצר ופתח דלתות קדמיות לשם העלאת נוסעים בתחנתו הראשונה- אותה התחנה בה המתין הפונה. חשוב להדגיש, כי ממצאינו אלו מסתמכים על מערכות האיכון והבקרה שלנו. משכך, תשובתנו זו חוזרת על עצמה מכיוון שאין אנו יכולים לשנות את העובדות. ייתכן כי מר בר ניר המתין בתחנה שאינה שייכת לקו זה ומכאן מקור הבלבול. תגובה:
בדיקת הפניה באמצעות מערכות האיכון והבקרה. אימות עצירה בתחנה בה המתין הלקוח ופתיחת דלתות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה