תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
שירות בלתי מקצועי בעליל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
חוסר מקצועיות, חוסר רגישות, סחבת, גבייה מיותרים
לצערי אבי נפטר. הבנק ביטל את אמצעי התשלום דרכו היה נוהג לשלם. אימי נותקה מבלי לקבל התרעה על כך. החוב בסך 760 שח שולם בבנק הדואר עת נודע לנו. במקביל ביצענו הוראת קבע . במשך כשלושה שבועות, אין ספור שיחות טלפוניות על נציגי השירות, המתנה על הקו במשך שעות, דמי גבייה מיותרים , כל נציג אומר דבר אחר אין קורלציה ביניהם, כל אחד מבטיח משהו שבפועל לא מתבצע. התמהמהות, חוסר מקצועיות, אי תאימות בין דברי הנציגים. בקיצור שירות על הפנים !!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב, פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. בברכה, מחלקת פניות הציבור, HOT תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה