תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
אופיר טורס שם בית העסק:
הנציב 6 תל-אביב כתובת:
תלונה שניה עקב אי שביעות רצון מהתשובה 14.9.14 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

לכ' מר גל ***
מנהל מח' שימור לקוחות – אופיר טורס

הנדון : טיול גן העדן הסלובקי 30.6.14
צר לנו על אי הדיוקים במכתבך מה-14.9.14 וברצוננו לשוב ולהדגיש את העובדות שהיו מול ענינו בזמן ההרשמה לטיול .
אל חבילת הטיול הגענו באמצעות הפרסום בעיתון " ישראל היום " בתחילת אפריל 2014 , העסקה נסגרה באמצעות איש המחלקה שלכם מר עייד שציין בפנינו שעלות הטיול $ 1149 , ושאם נשלם עד 15.4.14 נקבל הנחה $ 200 לזוג , כמו כן פורסם שהטיול על בסיס חצי פנסיון .
הנחה של $ 200 הוענקה לנו מאחר וזוג אחד ( מש' פולק ) נרשם ב- 9.4 ואילו הזוג השני ( מש' זבצקי ) נרשם ב – 14.4 .
הופתענו לקבל מספר ימים לפני תאריך הנסיעה שיחה טלפונית ממדריך הקבוצה בה התבקשנו להביא איתנו 30 אירו ליום לאדם , בניגוד לפרסומים שבעקבותיהם קיבלנו את ההחלטה על הצטרפותנו לטיול.
חורה לנו מאד על תוכן מכתבך בה משתמע שאין אנו מבינים את תוכן הפרסומים שקדמו לטיול , ועוד יותר גרוע שאתה מתעלם מעובדות שאם תבדוק אותם היטב תיווכח בצדקת טיעוננו .
לאור כל זאת אנו עומדים על כך שתעבירו אלינו סך של 180 אירו לאדם – 30 אירו X 6 לילות , סכום זה יתרם לוועד למען החייל , מאחר ונכדינו משרתים בצבא , ( הקבלה על התרומה תישלח אליכם ) .
אנו סבורים שדרישתנו מבוססת וצודקת ותגובתכם המעשית תוכיח אם חב' אופיר טורס שבפרסומים תואמת לחברת אופיר טורס שבמציאות .

בכבוד רב

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל שימור לקוחות שם ותפקיד:
תלונתם של שני הזוגות זבצקי ופולק כבר זכתה לבירור מקיף על ידינו. מדובר כפי שכבר הובהר ללקוחות באי הבנה, שהרי על פי הפרסום שלנו, תאריך 4.4.14, שעליו הסתמכו בהרשמתם, ניתן לראות שהמחיר לטיול "גן העדן הסלובקי" היה 1,149 דולר לאדם ללא הנחה. ההנחה הרשומה בעיתון, כפי שאף הובהר לטלפון על ידי לגב' פולק, רשומה אך ורק לגבי טיול אחר שלנו, "ערים קסומות". נכון כי נרשם בעתון כי הטיול שנרשמו אליו הוא על בסיס חצי פנסיון, וזוהי גם הסיבה שהוזילו עבורם את המחיר ב- 100 דולר לאדם, כדי להתאים את הטיול לבסיס של ארוחת בוקר בלבד. זאת גם הסיבה שלא הגיעה שום תלונה ממשתתפים אחרים בטיול, שהבינו את סיבת ההוזלה במחיר ששילמו לעומת המחיר שפורסם. תגובה:
ייתכן שבני הזוג זבצקי ופולק אכן לא הבינו את הסברי הסוכן איאד כראוי, ועל כן כבר התנצלנו בתשובתנו הקודמת ומצאנו לנכון להציע להם לפנים משורת הדין הנחה עתידית בסך 50 דולר לאדם בהרשמה לאחד מטיולינו הבאים. אך מובן כי אין זה הוגן, גם כלפי משתתפי הטיול האחרים, שלאחר שכבר בוצעה התאמת המחיר לטיול הנכון והוא הוזל, אם נשיב רק ללקוחות אלה את הסכום שהם דורשים, אף כי אין ספק שמדובר במטרה ראויה של תרומה לועד למען החייל. על כן ,צר לי אך תשובתנו נותרת על כנה. חג אורים שמח! פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה