תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור ירושלים איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
חיוב של מעל 100 ש"ח עבור גלישה והטלפון כבוי במגירה ולא בשימוש נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
משום מה מחייבים אותי בגלישה של מעל 100 ש"ח בחודש ב-3 החודשים האחרונים עבור טלפון סגור (ללא חיובים חודשיים כלל) ונמצא במגירה!
כספי סוג הנזק :
לזכות אותי בכל הכסף שנגזל ממני פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. ביום 23122014 שוחחנו עם הגב' כהן והוסברו לה פני הדברים. בברכה, תגובה:
.. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה