תלונות Groupon (גרופון)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Groupon (גרופון) שם בית העסק:
אין מענה מצד שרות הלקוחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שכחתי את הסיסמא ,שלחתי 10 בקשות דרך האתר לאיפוס /שחזור הסיסמא ולא נענתי, טלפנתי אליהם חיכיתי על הקו 25 דקות ולא נענתי , השארתי טלפון על מנת שיחזרו אלי עברו שלוש שעות ועדיין לא חוזרים. מה יהיה?

Groupon (גרופון) שירות לקוחות

, תגובה:
רותם - מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתה של הלקוחה שרון דניאל, מספר פנייה - 109322 לאחר עיון בתלונת הלקוחה, הלקוחה פנתה לשירות הלקוחות של גרופון לראשונה באמצעות דוא"ל ובמקביל גם טלפונית בתאריך 17.12.14. לא נמצאו כל פניות קודמות בנושא. הלקוחה שוחחה עם נציגת שירות לקוחות באופן טלפוני אודות הנושא, ונמצא כי הלקוחה לא הייתה רשומה לאתר גרופון ועקב זאת לא יכלה לשנות את הסיסמא. נציגת שירות הלקוחות רשמה את הלקוחה לאתר גרופון ומסרה לה את פרטי חשבונה. חשוב להבהיר שאנו משקיעים את מרב המאמצים על מנת שלקוחותינו יהיו שבעי רצון מן הרכישות, כמו כן אנו עומלים רבות על מנת לדאוג שהתוכן באתרנו יהיה אמין וברור ללקוח. תגובה:
בהמשך לפנייתה של הלקוחה שרון דניאל, מספר פנייה - 109322 לאחר עיון בתלונת הלקוחה, הלקוחה פנתה לשירות הלקוחות של גרופון לראשונה באמצעות דוא"ל ובמקביל גם טלפונית בתאריך 17.12.14. לא נמצאו כל פניות קודמות בנושא. הלקוחה שוחחה עם נציגת שירות לקוחות באופן טלפוני אודות הנושא, ונמצא כי הלקוחה לא הייתה רשומה לאתר גרופון ועקב זאת לא יכלה לשנות את הסיסמא. נציגת שירות הלקוחות רשמה את הלקוחה לאתר גרופון ומסרה לה את פרטי חשבונה. חשוב להבהיר שאנו משקיעים את מרב המאמצים על מנת שלקוחותינו יהיו שבעי רצון מן הרכישות, כמו כן אנו עומלים רבות על מנת לדאוג שהתוכן באתרנו יהיה אמין וברור ללקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה