תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור הדרום איזור:
מטרופולין שם בית העסק:
באר שבע סניף בית העסק:
נהג חוצפן,ולא מקצועי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
יש נהג שתמיד נוהג לאוטובוס למצפה,שמנסה לדבר באנגלית עם כולם וממש רועש וצועק כול הזמן,וסתם צופר,ותמיד עצבני,וממש חוצפן לנוסעים,ותמיד משמיע מוזיקה בקול רם למרות שמבקים שינמיך את המוזיקה.
הנהג שנוא על ידי כול הנוסעים שאי פעם עולים איתו,לפני שבכלל עולים כולם נאנחים "וואי איך אין לי כוח לנהג הזה עוד פעם...".
זה ממש לא פייר ובסדר דחייהים לסבול את החוצפה ונוכחות של הנהג הזה,אין לי מושג איל קוראים לו אבל כול אחד ידע מי זה כי הוא הנהג היחיד שככה שאף אחד לא אוהב לנסוע איתו,אשמח מאוד אם המצב יטופל בהכי זריז שיש
עלבון סוג הנזק :
לעשות משהו ריתו שיבין שהוא לא בשוק! אלא נהג שאמור רק להסיע את הנוסעים הכי מהר ובטיחותי שאפשר פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
רכזת פניות הציבור ניסתה ליצור קשר טלפוני עם הלקוחה אך לא היה מענה ולכן הושארה הודעה במשיבון. בכדי לבדוק ולטפל בפנייה אבקש לציין שעת נסיעה, שם תחנהמס' תחנה לעלייה לאוטובוס ותאריך נסיעה. ללא פרטים אלה, לא ניתן לאתר את הנהג ולטפל בפנייה. תגובה:
יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה לצורך קבלת פרטים נוספים וטיפול בפנייה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה