תיאור הבעיה:
שלום 29/12/14 13:40
1)ב- 21.9.14 רכשנו בלנדר sauter חדש 249 ₪.ברצוני להדגיש-סירבנו להצעת הבעלים-דודו-לקחת מוצר מתצוגה בהנחה! 2)בבית-ראינו שהמוצר סדוק לכל אורכו ובתחתית.3)פנינו לטרקלין ביג-ק.אתא-סירבו להחליף-בטענה המוצר-בבלעדיות-בניגוד לשקריו של דודו בעלי סניף אילת-שבכל טרקלין בארץ -יחליפו אם יש בעיה!4) מספר שיחות עם מנהל סניף אילת-אסף -"אני אחזור אליך,"אטפל בענין"ועם מוכרן -לוי-"תאמין לי ,"מילת כבוד,מחר,שבוע הבא,מעמיסים נשלח לאייס חוצות המפרץ-נספק לך הביתה -איזה צבע יש לך?לבן"-עניתי."יש לנו כסוף"-תשלח כסוף אמרתי."וכו'..5)אף פנייה של ישראכרט עם מנהלת שירות לקוחות-שולה בנשר-ושיחה שלה עימי-ל א הועילו!! 6)מעל 3 חודשים של עוגמת נפש רבה,טרטורים,שיחות- שקרים ,סחבת ו ג ם -לצערינו-טיפול לקוי של-שירות לקוחות--אלו העובדות! 7)ח.פ 51-059385-7 /חשבונית167036
|