תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השרון איזור:
מטרופולין שם בית העסק:
נתיב אבות כתובת:
לסיון *** שנה אזרחית טובה אבל הייתי מצפה לשירות שאת היית מחכה לו נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לסיון *** היקרה שלום ראשית שיהיה לך שנה אזרחית חדשה עם יותר סבלנות ומחשבה ורצון לקרוא
תארי לך שהיינו מחליפים בתפקידים ונגיד את רצית לעלות על קו 5 לבצרה
אבל לא הגיע את מתקשרת למשרד אומר לך אבירם שהוא הגיע ואת מרוב כעס מנתקת לו את הטלפון וחושבת שהוא משקר אבל את לא רואה אותה מבזבזת 6 שקלים למונית שירות ושאת יורדת לבצרה רואה את קו 5 ואת כותבת למשרד הפניות הציבור ותפקיד אומר לך בדקנו את זה ולפי מערכו הבקרה הוא הגיע אז את משיבה לו אולי הוא היה ולא פתח דלתות כי אני לא הייתי לבד הייתי שלושה עדין ואפשר להוציא תדפיס של טלפון שהתקשורת למוקד ותיקח ונתקעתי והוא לא מקשיב ושוב הוא כותב המקרה של שירי סיון יודה אבל המערכות כמו בתשובה הראשונה והשלישית איך תרגישי ? נכון לא נעים במיוחד כך גם אני מצפה ממך ליחס הולם ולא להעתיק את המכתב אלא לתשובה כנה ואמיתות ,היחס של המקבל אם הוא יהיה טוב הוא ימליץ כדאי לכם לפנות למחלקת פניות לציבור אבל אם היחס יהיה גרועה מה יגיד תשמע אל תפנה למחלקת פניות הציבור תפנה ישר להנהלה כי ביחס הוא מתחת לכל ביקורת ואני מצפה לשירות כנה כי אחרת גם המחלקה שסובלת כי הטיפול לא נפתר ואת מבזבזת גם את הזמן שלך וגם את שלי כי הטיפול לא הסתיים ולכן אני מצפה אליך ליחס שאם האוטובוס שלך לא מגיע וכמובן פיצוי הולם שנה אזרחית טובה
כספי סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי-רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר בר ניר מוכרת לנו ונענתה לו במספר הזדמנויות. עם קבלת פנייתו המקורית במחלקת פניות הציבור שלנו הועברה פנייתו לבדיקת מחלקת התפעול. ממצאי הבדיקה הראו כי בתאריך 9914, הנסיעה בקו 5 שתוכננה לשעה 1700 ממסוף רעננה בוצעה בזמן ולפי לוח הזמנים. עוד עלה, כי הנהג עצר ופתח דלתות קדמיות לשם העלאת נוסעים בתחנתו הראשונה- אותה התחנה בה המתין הפונה. חשוב להדגיש, כי ממצאינו אלו מסתמכים על מערכות האיכון והבקרה שלנו. משכך, תשובתנו זו חוזרת על עצמה מכיוון שאין אנו יכולים לשנות את העובדות. ייתכן כי מר בר ניר המתין בתחנה שאינה שייכת לקו זה ומכאן מקור הבלבול. תגובה:
בדיקת הפניה באמצעות מערכות האיכון והבקרה. אימות עצירה בתחנה בה המתין הלקוח ופתיחת דלתות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה