תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור תל אביב איזור:
ניופאן שם בית העסק:
חולון כתובת:
מדיח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני אורי ***ת"ז 305***585.
קניתי מדיח כלים של דלונגי מניופאן במיטב כספי (אני סטודנט שגר בדירה מושכרת עם בת זוגתי שגם היא סטודנטית ושנינו עובדים תוך כדי במשרה מלאה )
כבר אחרי שבוע המדיח לא עבד התקשרתי להזמין טכנאי משירות פלוס שנותן את השירות למדיחים של ניופאן ומתברר שטכנאים מגיעים רק בשעות העבודה מ8-16,
כל יום בלית ברירה קבעתי יום פיספסתי יום עבודה
וקבעתי עם טכנאי שהגיע ואמר שהבעיה היא שאנחנו משתמשים בטבליות למדיח ולא בג'ל וזה לא מתמוסס אז זאת הבעיה אמרתי לו תודה וזרקתי את כל הטבליות שקניתי וקניתי ג'ל למדיח והתחלתי להשתמש בו כמובן שזה לא עזר והתקשרתי שוב לחברת שירות ששוב קבעה טכנאי ליום עבודה שלי ושוב פיספסתי יום עבודה והטכנאי הגיע פתח את המדיח שיחק שם עם הדברים אמר שיש הייתה בעיה בטרמוסטט שהוא סידר ועכשיו הכל יהיה בסדר אמרתי לו תודה והוא הלך כמובן ששוב הבעיה לא נפתרה (כניראה שהוא לא באמת עשה משהו) ושוב התקשרתי להזמין טכנאי הפעם לא הייתי מוכן להפסיד עבודה ובת זוגתי אמרה שתוכל להיות ב4 וחצי בבית אמרו לה במוקד שירות שאין בעיה יגיע טכנאי אלינו אחרונים וכניראה שזה יהיה אחרי השעות האלו , ביום שנקבע בשעה 15:00 לערך מתקשר הטכנאי לבת זוגתי ושואל אם היא בבית כשהיא הסבירה לו את הסיכום שלנו הוא התחיל לצעוק עליה ולדבר בצורה מגעילה והיא בלית בריריה חזרה מהר הביתה ויצאה מוקדם מהעבודה .. כשהגיע הטכנאי הוא בדק את המדיח ואמר שבכלל אנחנו לא אמורים להשתמש בג'ל אלא בטבליות ולשים אותם במתקן לסכו"ם ולא במקום המיועד לכך והלך ... ושוב עוד פעם לא עזר בכלום וקבעתי טכנאי פספסתי יום עבודה והטכנאי אמר שהכטיס של המדיח מקולקל וכניראה היה מקולקל מההתחלה ושאין את זה ברשותו ושצריך להזמין את החלק מאז עבר חודש ועד היום לא קיבלנו את החלק ...
כמו כן התקשרתי אליהם לפני מספר ימים ולאחר חצי שעה של המתקנה ללא אפשרות לשיחה חוזרת ענתה לי מישהי ושאלה לשמי ולמספר טלפון שלה כשאמרתי לה אותם היא אמרה שתוך 3 שעות יחזרו אליי וכמובן שלא חזרו אליי עד לרגע זה (אין חוק נגד זה?)
כשביקשנו פיצוי או החלפת מוצר אמרו לנו שזה דבר בלתי אפשרי
כמו כן כדאי לציין שהנציגות והטכנאים דיברו בצורה מגעילה ומזלזלת...
אודה לעזרתכם..

תודה רבה והמשך יום טוב
אורי ***

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
מדיח הכלים נבדק באופן מקיף ויסודי ביום 18115 באמצעות טכנאי בכיר של חברתנו, ובמהלכו הוחלף כרטיס במוצר. לאחר החלפת הכרטיס מדיח הכלים פעל באופן תקין לחלוטין. כמו כן, שמחנו להעניק לו שובר הטבה, להנאתו ולהנאת בני ביתו. תגובה:
מדיח הכלים נבדק באופן מקיף ויסודי ביום 18115 באמצעות טכנאי בכיר של חברתנו, ובמהלכו הוחלף כרטיס במוצר. לאחר החלפת הכרטיס מדיח הכלים פעל באופן תקין לחלוטין. כמו כן, שמחנו להעניק לו שובר הטבה, להנאתו ולהנאת בני ביתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה