תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השרון איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
יקום סניף בית העסק:
זיכוי שלא קיבלתי וחוב מפוברק נושא התלונה:
גיבלי כפיר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏13 ‏נובמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
קוראים לי כפיר ת.ז:040666463 ואני מנוי בחברת הוט תקשורת, בתאריך 13/11/14 עשיתי מעבר דירה בתוך כפר יונה מר"ח אחי אילת 1 לר"ח ההדרים 42 .
בתאריך ה10/11/14 אשתי אודיה דיברה עם נציג ממכירות בשם יבגני בשעות הערב , היא אמרה לו שאנו עושים מעבר דירה בתאריך ה13/11/14 הנציג ניסה למכור לה טריפל אך היא אמרה לו שלא רוצה , באותה שיחה אודיה ראתה שכל הערוצים סגורים בטלוויזיה היא אמרה לנציג שיפתח את הערוצים והוא אמר לה שהוא לא יכול אלא רק בשירות לקוחות כי צריך לבטל את הקריאה שעשה , בין ה10/11-11/11/14 היינו ללא כבלים נאמר לנו בשירות לקוחות שהנציג פתח הוראה למעבר דירה עם מכירה , ביקשנו מהשירות שלא יאשרו מכירה אלא רק מעבר דירה , תיאמו לנו מחדש מעבר דירה ופתחו את הערוצים, הנציג התקשר בערב לשאול אותנו עם רוצים טריפל אמרנו לו שלא, קיבלנו גם הודעת טקסט על הגעת טכנאי ב13/11/14 למעבר דירה .
מסתבר בדיעבד שהנציג ביטל את הקריאה כי לא עשינו מכירה , ההתקנה הייתה אמורה ליהיות בין 11-15בשעות: ב13/11/14 לא הגיע טכנאי להתקין לנו את המעבר דירה זה היה יום חמישי דיברתי עם נציגה בשימור לקוחות והיא אמרה שיעשו לי זיכוי 300 ש"ח אמרתי לה לפי חוק זה 600 ש"ח, בערב דיברה איתי מנהלת בשימור לקוחות שאמרה שזה לא אשמתם שהנציג ביטל את ההתקנה וגם זיכוי 300 ש"ח זה חריג ,תיאמו לי התקנה רק לתאריך:16/11/14 ביום ראשון כלומר3ימים הייתי ללא כבלים, לא הייתי מוכן לשלם עד שלא עושים את כל הזיכוי עכשיו נוצר חיוב של 1000 ש"ח שזה גם טעות כי חייבו אותי גם על חשבונית ינואר שעוד לא נסגרה ולפי טענה של נציגה נאדים משירות לקוחות הם מחייבים רטרו מראש , שילמתי 300 ש"ח מכיוון שמגיע לי זיכוי של 600 ש"ח לפי חוק ולא הביאו לי אותו כלל + הייתי 3 ימים ללא כבלים גם את זה צריך להוריד מהחיוב , בחברת הוט לא שלחו לי התראה ושבוע שעבר סגרו לי את הכבלים בגלל החוב, שילמתי 300 ש"ח בדואר ושלחתי קבלה ונציגה הבטיחה לי שעד שהכל יוסדר איתם הם לא יסגרו ערוצים, לפניי יומיים בתאריך 12/1/15 סגרו לי שוב ערוצים ללא התראה ולא לפי מה שהתחייבו, אתמול דיברתי בערב עם בציגה בשם עאדין מצוותון אברהם במגדל העמק שהחזיקה אותי על הקו 30 דקות על המתנה ואמרה שאי אפשר לפתוח ערוצים יש חוב ואני חייב לשלם, אחריי כן ובמקביל אשתי דיברה עם נציגה בשם אסמה שגם החזיקה אותה 30 שקות על הקו ואמרה שלא יכולה לפתוח ערוצים, אשתי דרשה מנהל דיבר איתה בכיר בשם מוחמד שאמר אני פותח את הערוצים רק ליומיים ותשלמו , אני רוצה להתלונן על חברת הוט כי בעצם לא קיים לי החוב 700 ש"ח גם בגלל שטכנאי לא הגיע יום שלם וגם בגלל שאני הייתי 3 ימים ללא כבלים בגללם. נא עזרתכם בנושא.
כספי סוג הנזק :
זיכוי + הסרת חוב פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה