תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השרון איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
חיוב על ממיר שלא החוזר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי שלושה ממירים מהחברה בתחילת הפעילות.
לאחר כמה חודשים עברתי דירה ובדירה החדשה הותקנו רק שניים (עכב מעבר לדירה קטנה יותר) הטכנאי לקח עימו ממיר אחד
לאר כמה חודשים נוספים ניתקתי את השירות עכב מעבר לחול .
טכנאי הגיע ואסף שני ממירים
לאחר כמה חודשים נוספים קיבלתי מכתב מחברת יס כי לא החזרתי ממיר אחד ואני חייבת לשלם 1500 ש"ח
בשיחות חוזרות ונשנות עם כמה נציגים מהחברה הועברו אליי מספר טפסים שאני לא חתומה עליהם בתירוצים כגון- הייתה סבתא לא דוברת עברית בבית/היו ילדים ישנים בחדר
דברים שלא קיימים
בסופו של דבר נאמר לי על ידי נציגה כי זה לא משנה אם יש טופס או לא אם חתמתי או לא המספר הסידורי של הממיר שהיה אצלי לא נמצא אצלהם.
החיוב הועבר להוצאה לפועל.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, בהתאם לרשומות המערכת, גב' יצחק פנתה באופן ישיר ל-yes ונענתה בהתאם לממצאים במנוי. אבקש לציין כי חתימה על פקודת העבודה מתבצעת ע"י הלקוח או מי מטעמו שנשאר לפקח על ההתקנה. הטיפול במנוי של גב' יצחק הועבר למשרד בא כוחנו, עו"ד שרקון. גב' יצחק מוזמנת לפנות למשרדו בכל שאלה במספר 03-6141124. תגובה:
בברכה, חברת yes פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה