תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור הדרום איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
חשבון טלפון שאינו שייך לי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏ינואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שמי עדי *** תושבת אשדוד שהתחברה לחברת הוט מחודש ינואר ע"י נציג הוט ע"ס 200 ש"ח למשך 3 חודשים.התחברתי לחברה וקיבלתי מספר טלפון חדש.לאחר מס' ימים מצלצל אליי נציג 012 וטוען שאני מחוייבת בשיחות טלפון שבוצעו מהקו החדש שקיבלתי מחברת הוט ע"ס 1300 ש"ח.הייתי פשוט בשוק ואמרתי לו כי זה לא יתכן וכי בשעות אלו לא היה אף אחד בבית וגם אם היו אף אחד לא היה מעז לצלצל לחו"ל..הודעתי לו כי איני חתומה אצלהם ואיני מנויה שלהם ולא יתכן הדבר הוא אמר לי לבדוק דרך חברת הוט שאולי הקו שלי צרוב והם אמורים להוריד את סכום ה1300 ש"ח מאצלהם.הנציג של 012 הודיע לי כי הקו טלפון שנתנו לי היה של תושב מראשון לציון ושאברר זאת מיידית ואף חסם את השיחות מיידית.ובכן מינואר אני מנהלת שיחות עם נציגיי הוט ע"מ לברר את מה שקרה לי וכולם פשוט משקרים במצח נחושה שיטפלו בעניין וכי ישלחו לי פירוט שיחות ושעליי לסמן ולהעקיף בעיגול את ביצוע השיחות ושאשלח פקס ועוד כל מיני שיחות שרק מלרשום אותם עייפתי כל השיחות שבוצעו עם נציגיי הוט מוקלטות אצלי אני לא מאמינה שזה קורה לי אני בשוק טוטאלי..אני אם חד הורית ל3 ילדים בדיכאון לאחר לידה בסך הכל רציתי שלילדים שלי תהיה טלוויזיה ולאחר התחברות ושכנוע מצד נציכם הפך פשוט לסיוט אחד גדול..אני כותבת את המכתב הזה וממרמרת בבכי על לא עוול בכפי.. השקרים והחוסר תקשורת פשוט לקויה ממדרגה ראשונה לטיפולכם המיידי ולחזרה טלפונית:050****9111
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מיידי וניתוק פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה