|
|
|
|
|
|
|
|
ממשלה ומוסדות ציבור |
מגזר: |
אזור חיפה |
איזור: |
ביטוח לאומי |
שם בית העסק: |
חוסר מענה בהמתנה של כשעה וחצי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 מרץ 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התקשרתי היום למס' טלפון שניתן לי ע"י המוסד לביטוח לאומי לשם עדכון פרטים בנוגע לעובדת במשק בית.
שעות המענה של המוקד הטלפוני הינם בין 13:00 ל-15:00 בימים א'-ג' בלבד!
התקשרתי בשעה 13:32 והגעתי להקלטה שאומרת שמעבירים אותי לנציג. לא היתה שום אפשרות להשאיר פרטים לחזרה על ידי נציג וגם לא נאמר בהקלטה באיזה מיקום אני נמצא וכמה זמן המתנה משוער.
המתנתי במשך שעה וחצי על הקו עד לשעה 15:00 אז ההודעה הוחלפה ונאמר כי אין יותר מענה טלפוני רק מחר בין השעות 13:00 ל-15:00.
אני רותח מזעם על הזלזול בציבור ואני חושש מה היה קורה במקרה רציני יותר מאשר עדכון פרטי עובדת משק בית. לאן הגענו? כאשר המוסד לביטוח לאומי דורש תשלומי ציבור - הוא יודע לענות במיידי.
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
הנהלת הסניף |
שם ותפקיד: |
הפניה לא שייכת לסניף רמלה |
תגובה: |
יש להעביר הפניה לסניף חיפה |
פתרון: |
|
|
|