תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
התקנת אינטרנט בלי לחבר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏פברואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד
חב' HOT
הנדון: התקנה ללא תוצאה

שלום רב,
בתאריך 19.02.2015 סגרתי עסקה עם מר' דור (טל 05*******99) מחב' HOT על קו (ללא שינוי מספר) טלפון +אינטרנט תשתית, זה בנוסף לחבילת טלוויזיה שהייתה לי , יצא חבילת טריפל במחיר 305 ש"ח.- קיבלתי אישור ב –E-MAIL
לתאריך 25.02.2015 נקבע לי טכנאי בין שעות 7-00 עד 10-00,
שזה גם זמן עבודה שלי ,אוקי, לקחתי חצי יום חופש.
לפני 7 בבוקר קיבלתי SMS להודיעה לספק אינטרנט על שינוי תשתית,
טכנאי HOT ניתק אותי מתשתית -בזק ושביקשתי להדליק מחשב ולסדר לי אינטרנט
התברר שאין אינטרנט,אין טלפון וגם מחשב לא עובד.
אז טכנאי גילה לי שיש בעיות ולא יהיה לי אינטרנט,ולא יהיה לי טלפון עוד 72 שעות...
דיברתי כמה פעמים עם סוכן מכירות , קיבלתי כול מיני הבטחות -שום דבר לא השתנה.
דיברתי גם כמת עת כול הצוות של חברה עם מנהלת משמרת סיגלית, אנט,
פתחו לי כמה פניות 94694718 ,94742189 ,94750683.....
ביום 26.02.2015 עדיין לא היה טלפון ולא אינטרנט,למרות ששוב דיברתי איתם
וקיבלתי כול מיני הפתוחות ..
ורק בתאריך 01.03.2015 קיבלתי קו טלפון שלי + אינטרנט 100 MG –וזה רק
על מסמכים ,בפועל המהירות לא יותר מ 46 מצ"ב דפי מסך.

אני הפסדתי חצי יום עבודתי 25.02.2015, פספסתי אמון זמן ועצבים,לא יכולה להשתמש
בטלפון ואינטרנט 4 יומיים
ואני מבקשת פיצוי כספי 2000 ש"ח מחברה HOT על כול הפסדים שלי ועוגמת נפש
בכבוד רב,
*****ו אנה
טל:********255
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי 2000 ש"ח פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה