תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור חיפה איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
ביטול עסקה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 03/02/2015 שוחחתי עם נציגה טלפונית של חברת אורנג' בשם אלישבע בקשר לקניית מכשיר אייפון 6 16G. נאמר לי שעלות המכשיר הינה 3900 ₪ וסיכמנו כי אני מקבל עליו הנחה של 400 ₪ לכרטיס האשראי כך שסך הכול אשלם כ-3500 ₪ על המכשיר. ביקשתי לחשוב על כך ולקבל החלטה בערב. נציגה אחרת חזרה אלי בשעות הערב וביצעתי את ההזמנה של מכשיר אייפון 6 16G בצבע זהב ב-12 תשלומים בכרטיס אשראי.
בתאריך ה- 05/02/2015 הגיע שליח לביתי עם מכשיר האייפון. מבדיקה חיצונית של הכיתוב שעל האריזה (לא נפתחה האריזה והניילון לא הוסר) נראה כי המכשיר שנשלח אלי אינו תואם את ההזמנה, קיבלתי מכשיר בצבע אפור שחור למרות שבפירוש הזמנתי צבע זהב. התקשרתי לחברת אורנג' ואמרתי שהם שלחו אלי את המכשיר הלא נכון. לאחר בדיקה קצרה הנציגה אלישבע אמרה כי הבחורה שביצעה את ההזמנה עשתה טעות והם ישלחו לי את המכשיר הנכון. אך כדי לשלוח את המכשיר הנכון צריך לבצע ביטול עסקה ולעשות עסקה חדשה. אלישבע הציעה שכדי שלא תיתפס לי המסגרת של כרטיס האשראי, את העסקה החדשה נבצע דרך החשבונית וביטול יתבצע על עסקת כרטיס האשראי. הסכמתי ואלישבע שלחה לי בפקס טופס ביטול עסקה שאחתום עליו ולקחה מאשתי בשיחה טלפונית את המספר הסידורי של המכשיר שברשותי.
למחרת ביום שישי, הגיעה שליח עם המכשיר הנכון בצבע זהב וכשרציתי למסור לו את המכשיר השגוי (בצבע שחור אפור) בחזרה, הוא סירב לקחת אותו כיוון שלא קיבל הוראה לכך ואמר לי שכנראה יבוא שליח אחר לקחת אותו.
במהלך השבוע שלאחריו ,השבוע של ה- 08/02/2015 לא הגיע שליח מטעם חברת אורנג' ולכן התקשרתי לשירות הלקוחות לשאול מדוע הם אינם באים לאסוף את המכשיר. משיחה עם מספר נציגים נוצר הרושם שהיה בלבול ולא הייתה תשובה ברורה מדוע לא באים לאסוף את המכשיר השגוי מהביטול עסקה. באותו שבוע בתאריך 12/02/2015 לאחר שיחה עם נציגה בשם תימור הוסבר לי שכלל לא בוצעה הביטול עסקה ושאני נדרש למלא שוב טפסים של ביטול עסקה ולשלוח אליהם חזרה בפקס ואז יתאמו שליח לבוא לאסוף את המכשיר (סגור באריזה עם ניילון שלא נפתח). באותו הערב של התאריך 12/02/2015 שלחתי שוב את הפקס עם טפסי הביטול עסקה ומספר פנייה 482302567.
בתאריך 15/02/2015 התקבלה הודעת SMS ובה נאמר כי התקבל הפקס והועבר הטיפול. בתאריך זה ירד לי התשלום הראשון מתוך 12 על המכשיר השגוי בסך 324.91.
באותו היום דיברתי עם נציגים וביקשתי לזרז את התהליך כיוון שכבר ירד לי התשלום הראשון ולא יתכן שאני רודף אחריהם שיבואו וייקחו ממני מכשיר ששייך להם. תואם לי שליח לאותו השבוע בין השעות 09:00 לשעה 13:00 בצהריים. בשעה 12:55 באותו היום התקשרתי לשרות לקוחות אורנג' ושאלתי מדוע השליח לא מגיע. לאחר בירור קצר של הנציגה נודע לי כי נעשתה טעות והשליחות לא הוזנה במערכת ולכן שליח לא יגיע. כעסתי מאוד על הזלזול בזמני ודרשתי לשוחח עם מנהל. חזרה אליי מנהלת בשם ליילה שהתנצלה על עוגמת הנפש שקרתה לי כאשר שליח לא הגיע למרות שקבעו לי ועל כל השתלשלות האירועים בביטול העסקה. ליילה אמרה שהיא רוצה קודם כל להזמין לי שליח לאיסוף המכשיר כדי שיהיה אפשר לאשר את ביטול העסקה ולאחר מכן היא תחזור אלי לגבי פיצוי אפשרי, היא אף הבטיחה שתלווה אותי בכל התהליך עד אשר תבוטל העסקה ואקבל את כספי בחזרה. תואם לי שליח ליום רביעי ה-18/02/2015 בין השעות 09:00 לשעה 13:00. השליח הגיע אסף את המכשיר והשאיר טופס חתום על ידו שנמסר המכשיר לידיו.
למחרת התקשרתי לחברת אורנג' לשאול לסטטוס הביטול עסקה ולשאול מדוע ליילה אינה חוזרת אלי כפי שהבטיחה. נציגה מסרה לי הודעה בשם ליילה ניסתה להשיג אותי והנושא בטיפול ושהיא מפצה אותי ב 150 ₪ על עוגמת הנפש.
מאז התאריך ה-18/02/2015 ועד היום ה-04/03/2015 לא בוצעה לי ביטול עסקה ועדיין אני משלם על מכשיר אייפון בצבע זהב שנמצא ברשותי דרך החשבונית ועל מכשיר אייפון 6 בצבע אפור שחור שנמצא בחברת אורנג'. סך הכול עבר חודש מהרכישה המקורית. בשבועיים האלה אני מנסה לקבל תשובות מנציגים, מהמנהלת ליילה שאינה מתייחסת לפניותיי ואינה חוזרת אלי למרות אין ספור הודעות שהשאירו לה הנציגים. אך כולם אומרים הנושא בטיפול מחלקת חשבונות.
ביום שישי האחרון ה-27/02/2015 נציגה פתחה קריאה על שמי בנושא הביטול עסקה ואמרה שבעקרון אושר אך יש בעיה עם חברת האשראי והעניין יסודר ביום ראשון. ביום ראשון ה-01/03/2015 דיברתי עם נציגה אחרת שאמרה תוך 2 ימי עסקים תתבצע הביטול עסקה ושאני אראה את זה בוודאות ביום שלישי ה-03/032015. כמובן שעדיין אין ביטול עסקה ואני עדיין משלם על מכשיר למרות שגם היום יום רביעי ה-04/03/2015 דיברתי עם נציג בשם דוד שהבטיח שיחזור אלי עם תשובות בשעות אחר הצהריים ולא חזר.
המצב הינו בלתי נסבל ,נציגים מבטיחים אך אינם חוזרים עם תשובות ואני מטורטר בצורה מזעזעת ולכן אני שוקל את המשך הישארותי בחברת אורנג' שאינה מכבדת את לקוחותיה.
כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
שני צדקה - מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, ביום 18032015 שוחחנו עם מר פינקוביץ' והוסברו לו פני הדברים. בברכה, תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה