תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור הצפון איזור:
ניופאן שם בית העסק:
טלוויזיה תקולה - פתרון משפיל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מכתב שנשלח להנהלת ניופאן לפני שבוע וללא שום מענה מצדם:

לכבוד הנהלת ניופאן
שלום, לצערי ניסוח בכתב אינו הצד החזק שלי וסליחה על כך, זו פעם ראשונה שאני כותב מכתב תלונה - ולא בגלל שאף פעם לא חוויתי עוול צרכני, אלא זו פעם ראשונה שאני מרגיש כ"כ הרבה תסכול, כעס וייאוש.
בתאריך 11.12.14 רכשתי מסניף א.ל.מ בכרמיאל טלוויזיה טושיבה מדגם 48L5435DG בעלות 3700 ₪, חשוב לי לציין שהשימוש היחידי שאני עושה באינטרנט זה יוטיוב - כך שהחלטתי לוותר על רכישת מחשב ובמקום זה לרכוש דגם סמארט יקר יותר הכולל יוטיוב מובנה. מיד נוכחתי לגלות כי באחוז גדול מניסיונות ההדלקה - הטלוויזיה כלל לא נדלקת בעוד נורית החיווי מהבהבת ללא הפסקה, הפתרון היחיד הוא הוצאת תקע הטלוויזיה משקע החשמל והחזרה (לפעמים יש צורך מספר פעמים ברצף) בנוסף לכך (ואפילו יותר חשוב עבורי) כל סרטוני היוטיוב תקועים ומרצדים למרות שניתן לראות כי הסרטון כבר טעון.
צילמתי את התקלות ולאחר דיון עם ניופאן (למעשה לא ניתן בכלל לדבר עם ניופאן וכל ההתנהלות מתבצעת מול 'אלקטרוניקס פרו') תואם הגעת טכנאי, יצאתי מהעבודה שעה לפני כדי שהטכנאי החביב יאמר לי שאין לו מה לעשות עם זה ועליי לפנות שוב לניופאן. פניתי שוב, לאחר דיון ארוך, הוחלט להחליף לאותו דגם, הפעם אבי יצא באמצע העבודה לקבל בברכה את הטלוויזיה החדשה. כבר בניסיון ההדלקה הראשון מיד התברר לי כי אותן התקלות בדיוק קיימות גם בטלוויזיה שהוחלפה, רק שהפעם בתדירות גבוה יותר (נראה כמו תקלות סדרתיות בדגם הנ"ל) צילמתי ופניתי שוב, לאחר דיון ארוך מאוד, הוחלט כי עליי להחזיר את הטלוויזיה לחנות ממנה רכשתי ולקבל זיכוי.
הלכתי לחנות (הדלה במגוון יש לומר) ולא מצאתי שום טלוויזיה לטעמי (היחידה שמצאתי באותו מחיר אזלה מהמלאי) כך שאו שעליי להוסיף כסף שאין לי, או שאני תקוע עם זיכוי שאין לי מה לעשות איתו בחנות הזו. בנוסף לכך, כיאה לשיטה הישראלית - כשרכשתי את הטלוויזיה בפעם הראשונה בכסף מזומן המוכר שהיה נחמד עשה לי הנחה של כ-600 ₪(!) ממה שרשום בתג המחיר. אך הפעם כלקוח שבוי - אותו מוכר (שהפעם כבר לא היה ממש נחמד) עשה טובה שזרק לי על אחת הטלוויזיות הנחה של 100 ₪, כרגע אני תקוע עם טלוויזיה מקולקלת שאפשר להחליף עם טלוויזיה שעליי להוסיף עוד כסף עבורה או עם טלוויזיה זולה + מגהץ (את זה המוכר הציע, כנראה העין החדה שלו קלטה את כישורי הגיהוץ המהוללים שלי)
חסכתי בתיאור את עשרות השיחות, זמני ההמתנה, היחס המזלזל, הזמן והדלק שנשרפו, ההתנערות מאחריות, ההסתתרות של ניופאן מאחורי 'אלקטרוניקס פרו' ובכך צריך להמתין שבועות לתשובה מכבודם, ההתחמקות של ה'אחראית', חוסר המקצועית של הטכנאי, התשובות של מהנדס החברה ("זה בכלל גוגל אשמים") פיצויים שהובטחו ולא ניתנו, פתרון כסת"ח מבזה ועוד ועוד...
כל עשרות השיחות שבוצעו - מוקלטות, סרטוני התקלות משתי הטלוויזיות - קיימים (וכבר הוצגו) והחשבוניות והקבלות - ישנן. אשלח במידת הצורך.
רכשתי מוצר חדש-מקולקל שעלה קרוב למשכורת חודשית שלי, במקום לשבת וליהנות מהמוצר מצאתי עצמי במשך חודשים במרדפים ותחינות על סף בכי שמישהו יואיל בטובו לעזור לי, כל מה שקיבלתי זו אטימות גועלית, והעובדה שרכשתי מוצר מסוים בחנות ספציפית לא אומר שאני מעוניין לרכוש משם משהו אחר, כרגע אני כבול לחנות עם שירות מגעיל שאין לי מה לחפש בה ועם זיכוי מדויק שלא מתאים לשום מוצר (למה אני צריך להוסיף עוד כסף או לקחת מוצר מטופש שאיני מעוניין בו?!)
אחד השיקולים שבגללם רכשתי את הטלוויזיה היה בגלל הדבר היחיד שניופאן כל כך מתגאה ומפרסמת בכל הזדמנות, אך בפועל לא לספק - 'האחריות הגדולה', את הנקודה האדומה מצאתי - את האחריות לא.

*הושאר במקור פרטים אישיים*
עלבון בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
ביטול עסקה ופיצוי שהובטח ולא ניתן פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתה של הלקוחה. בסיכום עם הלקוחה, העסקה עבור המסך תבוטל. תגובה:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתה של הלקוחה. בסיכום עם הלקוחה, העסקה עבור המסך תבוטל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה